Mysdagar :)

Igår blev det inget bloggande så får ta och uppdatera lite nu ;)

Igår direkt när jag hade vaknat och gjort ordning mig så åkte jag till Erika :)
Där tog vi det bara lugnt och hörde runt med lite folk vad dom gjorde och sådär..
Men de flesta jobbade... Så vi visste inte vad vi skulle hitta på.
Tina ringde och sa att det åskar i Degerfors och kommer säkert till Karlskoga med så hon ville att jag skulle gå hem till henne och dra ur kontakter.
Och så snäll som man är så gör man ju det också.
Erika var snäll och följde med, när vi nästan var hemma hos Tina så började det spöregna så vi fick springa sista biten.
När vi väl kom dit och hade dragit ur alla sladdar så blev vi kvar där en stund eftersom regnet aldrig gav sig. och vi satt och verkligen funderade på vad vi skulle hitta på, tillslut kom jag på, vi går hem till Erika, fixar te och fika och kollar på vänner, det vi båda gillar alldeles för mycket ;) Och Erika tyckte det lät som en bra ide så vi gick hem till henne när regnet hade slutat och fixade ordning allt :)
Sen satt vi där hela dagen och kollade på vänner och bara götta oss :D
Sen när Tina hade slutat jobbet så sa vi att vi var hungriga och att vi tyckte hon kunde åka förbi Mc donalds åt oss eftersom hon ändå var i stan då ;) och det gjorde hon, så vi mumsa som aldrig förr när hon kom :D

Efter ett tag så ville jag hem till Tina och duscha, Så vi gick hem till henne.
Men sen gick vi tillbaka till Erika och kollade tv och tog det lugnt bara :)
En väldigt soft och skön dag helt enkelt :)

Idag så följde jag Tina till busstationen för hon skulle jobba..
och vi gick i regnat, jag var hur blöt som helst när jag kom hem sen!
Usch och fy, vill ha tillbaka värmen som vi hade! det var underbart!

Direkt när jag kom hem så bytte jag om till mysdress, hur goigt som helst :)
Sen la jag mig i brorsan säng och satte på en film :)
Den var väldigt bra faktiskt :)
Annars har jag bara slappat :)

Mina ögon börjar krångla lite igen... :(

Imorgon blir det jobb som gäller :)

Längtar till lördag, då blir det fest :)

Ha det gött :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

imorn blir det du och jag som jobbar ihop, ändrade planer. Ses då! Ha en skön fredagskväll, krameliKram!

2009-07-10 @ 20:34:06
Postat av: Jenny

Svar till Madde: Jaså blir det de :) Då ses vi imorgon då ;) Kram

2009-07-10 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0