Gjort massa idag!

Idag vaknade Tina och jag 12.30 :O
Då flög vi upp ur sängen kan jag ju säga :P
Vi gjorde ordning oss sen gick vi ner mot stan i värmen.
Vi gick först till Ö&B för jag skulle ha ett fotoalbum som man klistrar fotona i :) Och Tina skulle hitta någon present till hennes lillebror så hon kikade lite där. Men hon hittade tyvärr inget men jag gjorde de :)
Efter det så gick vi ner till mitt jobb, jag köpte klisterlappar eller vad man ska kalla det, så fotona sitter fast i albumet.
Sen gick vi vidare till spongs men jag hittade inget där, så då gick vi till leklådan och där hittade Tina någon badgrej till hennes lillebror med spindelmannen på :) Så allting blev gjort :)
Men efter det gick vi hemåt... Tina hade tvättid fyra, så på vägen hem så gick vi förbi kronhallen och köpte jordgbbar :) mums :P
När vi höll på och tvätta och väntade på att det skulle bli klart så började vi vika gammal tvätt, så vi har fått mycket gjort idag faktiskt :)

Och när vi höll på att vika tvätt så skrev mamma till Tinas telefon, eftersom min är knäpp.
Då fick jag glada nyheter av henne att hon hade hittat mitt garantipapper :D YES!
Den hade legat ihopvikt vid datorn, och jag som kollade där :S men jag var väl blind eller något :P
Så hon kom och hämtade mig och så åkte vi direkt till mobilect för att höra om jag kunde lämna in min telefon där fast den inte var köpt där. Och det gick så bra så, men jag fick självklart betala 250 kr. Men det gjorde jag, för nu jäklar var jag trött på min mobil :P Så den skulle bli klar om 2 veckor sa hon.
Får hoppas det blir bra nu :)

Det var ju inte alls en störning i nätet som jag trodde igår eftersom dom hade sagt det igår från tele2.
För jag bytte till Murras gamla telefon och det gick så bra så att skicka sms och ta emot :)
Så det var något med mobilen helt enkelt. och nu blir mina knappar lagade också, typ alla var ju spruckna.
Så nu är det fixat, känns bra faktiskt :)
Men murras gamla mobil är inget att hurra över ;) haha.
Men alltid något ju, bättre än ingenting ;)

Nu ikväll har jag suttit och klistrat in bilder från sälen som jag har framkallat i mitt fotoalbum :)
Riktigt roligt är det att pyssla faktiskt :)
Har ju framkallat massa bilder så har lite att göra några dagar nu ;)

Imorgon blir det jobb, sen drar jag direkt till stugan och grillar med massa eftersom min kusin gifter sig på lördag.
Kommer nog vara trött imorgon kväll, men det kommer bli roligt och mysigt :)

Ha en bra fortsatt kväll :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Murra

Haha va faan klanka inte ner på min gamla telefon! ;D

Bettan funkar ju iaf trots åldern :P

2009-07-05 @ 21:32:05
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0