Utan spackel!

Wiiee, ännu ett inlägg idag :)
Ibland är jag allt knepig :P
Vissa dagar bloggar jag inte alls och vissa dagar bloggar jag flera gånger under dagen.. Snacka om att man inte har haft något att göra då? :P Men jag erkänner, jag har inte haft något att göra idag heller :P så det så ;) Därför blir det tre inlägg idag helt enkelt ;)

Imorgon blir det jobb för min del :)
Hoppas på mycket folk! ska jobba mellan 11-17 :)
Och vet ni vad, imorgon ska jag jobba utan smink för första gången :P
Eller smink och smink, jag brukar ha lite mascara på mig nu på somrarna...
Men imorgon blir det inte ens mascara för min del :P
Så jag kommer se ännu tröttare ut än vad jag är ;) hahaha :P
men hey, that´s life ;)
Jag klarar mig utan smink, behöver inte sminka upp mig varje dag bara för att gå utanför dörren.
Vissa är ju sånna, att dom måste sätta på sig smink innan dom vistas ute, spelar ingen roll vart dom ska, så ska dom ha smink på sig...
Men jag är inte sån...
Visst när man jobbar så vill jag ju se pigg och fräsch ut, därför brukar jag ha mascara. Men eftersom mina ögon inte är dom bästa just nu så tänker jag vara snäll mot dom och skippa mascaran och hoppas på att det går över för mig :)
Så är det! :)

Om ca en timme så blir det bussen till Degerfors :)
Gosa med Klara ska jag göra ;) haha.

Kan det bli 15 Augusti någon gång??


                                                                                                Sunny beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0