Regniga dag!

Jobbat och slitit idag med.
Idag kom det lite varor så det var väldigt roligt faktiskt :P
Var ett tag sen det kom varor, därför blev jag glad när det kom idag.
Så dagen har gått fort idag :)
men oj vad ont jag har i benen just nu.. dom värker som aldrig förr.
Så ikväll ska jag bara slappa i soffan.
Är hundvakt nu.. tills imorgon bara.
Var hemma på lunchen idag och gick ut med Zelda, och just då kom det världens skur så jag blev väldigt blöt, fast jag hade paraply med mig! Så det var bara att gå in och byta byxor när jag kom tillbaka från promenaden.

Imorgon blir det jobb igen..
gosch vad jag jobbar nu känner jag..
och nästa vecka blir det mer jobb, hela veckan.
Men jag tycker bara det är roligt så det gör inte mig något :D
Och tiden går fortare till Sunny beach också ;)
Har kollat lite tågtider förut till Arlanda.. går ett som passar bra som inte var dyrt :)
Så blir nog att boka det sen :)

Nej nu blir det kvällsmacka och te :)
Det gillar vi ;)
Gosa med Zelda blir det med :)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0