Ny klänning

Sorry för min dåliga uppdatering.. ska försöka bättra mig ;)

Igår var jag ledig, tog det lugnt på förmiddagen hemma hos Tinas pappa.
Tina är nämligen kattvakt så vi är där just nu..
Tina jobbade igår så jag gick till hennes jobb och mötte upp henne när hon hade slutat.
Vi tog en buss in till Karlskoga, och gick hem till mig. Sen åkte jag, Tina och mamma till stan.
Vi gick först in på jobbet för mamma skulle ha tre tavlor som Madde gör! Och hon fick dom hon ville ha :)
Sen gick vi till hm och jag provade en klänning :)
Kom ju på att jag måste ju ha någon klänning till Bulgarien, och då hittade jag en som var billig :)
Så jag testade den och den passade bra :) så jag slog till ;)
haha jag är fan snart klar inför bulgarien, jag behöver bara köpa en ny bikini och sen solkräm, sen har jag allt som behövs, tror jag ;)
Efter hm så åkte vi hemåt igen till mig :)
Och tog det sen lugnt hela eftermiddagen :)
Tina och jag åkte hem till hennes pappa senare på kvällen igen, satte oss och kollade på beck.
Och jag har blivit helt kär i ena katten som dom har, Klara heter hon! Hon är så jäkla go! Kommer och lägger sig i mitt knä och gosar, hur söt som helst! Henne vill jag ha!
Och sover med oss hela natten gör hon med. Världens goaste katt är det! :)

Idag blir det bara lugnt.
Tina och jag åkte in till Karlskoga förut, åkte förbi apoteket och kollade lite för ögonsalvor, jag har blivit så himla torr runt ögonen, ser ju förjäkligt ut! men hittade ingen bra =/
Men jag har fått lånat ögondroppar av Irene, så ska ta det morgon och kväll nu, får hoppas det blir bättre :)
Sen iaf så skjutsade Tina hem mig, och jag har bakat en kladdkaka för det blev ingen förra gången jag skrev att jag skulle göra det. Hade ingen Kakao hemma då.. men det hade mamma köpt nu så jag passade på då :) Så sitter med en kladdkaksbit och en kopp kaffe :) Låter det inte smarrigt eller? :P Det var det iaf kan jag ju lova ;)

Idag fyller Dennis år med :) Grattis Grattis :) <3
och min kusin Johanna har namnsdag idag :) Grattis på dig med :) <3

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0