Fredag

Idag blev det jobb för min del :)
Ann-Lousie och jag pysslade en hel del på förmiddagen..
Ändrade om lite i butiken och sådär :)
Och det gör skillnad kan jag säga..
Vi sålde flera saker idag som vi precis hade flyttat på..
Det är som om inte kunderna ser sakerna, och sen när man flyttar på dom till något annat ställe så syns de.
Det är märkligt det där... men så är det :)
Så vi har grejat en del idag, så tiden gick fort på jobbet.
Gick och käkade mat när klockan var fyra liksom :p och slutade fem ;) haha. Bra där ;)
Men det gick bra ändå :P

Efter jobbet så gick jag och Tina hem till mig.
Lånade bilen och drog hem till Tina..
Sen när vi hade varit där så åkte vi och hämtade Catte som var och köpte mat på Mc donalds.
Sen åkte vi ut till Mölle, där Jessica har sin stuga.
Där var Jessica, Erika, Stoffe, Andreas och Ronny.
Dom var i gång kan jag ju säga ;)  haha :P
Vi åkte dit för att hälsa på en stund bara.
Catte tog en öl.. och vi snackade lite och sådär.
Sen vid 20 så åkte vi hemåt..
Jag släppte av Tina hemma hos sin mamma.
Och Jag och Catte åkte hem till mig :)
Pratade med mamma och sådär..
Sen ringde brorsan.. Catte pratade med honom först ett tag..
Sen ville jag prata med honom..
Men gick inte så himla bra för oss, började bråka hehe... eller tjafsa mest.
Så nu är man lite irriterad! Men får hoppas det går över...

Imorgon kommer Dennis hit från Norge :)
Det blir kul :)
Han ska med på festen.. och innan ska vi käka Mc donalds och sådär :)
Blir nog bra :)

Kommer bli en rolig helg :D
Har sett fram emot den :)


Ha en bra helg, för det ska jag ha ;)

// Jenny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0