En otroligt lyckad helg!

ja gud vilken helg, Jag har haft så himla roligt :)

I lördags så jobbade jag först till två..
Sen gick Tina och jag till mc donalds och käkade lite..
Fick inte i mig så mycket där.. hade sån stressmage så ni anar inte.
Gud vad ont jag hade.. Men jag fick en tablett av Madde och den hjälpte faktiskt :) Kanon!
Sen gick vi hem till mig så jag packa med mig kläder och lite sånt där.. När vi sen fortsatte hem till Tina.
Gjorde ordning oss sen kom hennes pappa och hämtade oss.
Vi åkte till busstationen och där hämtade vi upp Dennis (min låtsasbror).
Efter det åkte vi direkt till Mölle där vi skulle festa..
Fast vi kom till storängen, då säger Tina: Fan jag har glömt spriten!
Jahopp, det var bara att vända igen och åka tillbaka hem till Tina.
Smart där, det viktigaste liksom ;) haha.
Fast vi hämtade hennes cider också hemma hos hennes mamma, sen tillslut så kom vi ut till stugan i Mölle :)
och då var det bara att börja ;) Tog några öl sådär lugnt i början..
Sen var det dags för ölspel, och då kommer Jessica med massa shots och bjuder på.. Så vi shota några gånger där och spelade ölspel, sen var man ju igång kan jag ju säga ;)
Blev kanske några för mycket shotar ;)
Men jag däckade inte iaf, bra det ju :p
Men man blev allt rund om fötterna.. men det var det värt, för jag hade så grymt roligt :D:D:D
Jag vill verkligen göra om helgen!! så kul som jag hade i lördags har jag inte haft på länge!
Så det var lyckat! :D
När vi kom hem, runt 03 någon gång..
Så badade vi Jacuzzi, det var huuur skööönt som helst!!
Så vi kom i säng vid 06 någon gång!

Vaknade vid 11 på söndagen..
Mådde väl inte så himla bra direkt ;)
La mig på en stolsdyna på Cattes vardagsrumsgolv och somna en liten stund där..
Men Tina började jäklas med mig så det gick inte sova sen..
Vi käkade frukost och satte på filmen Festival för att ha någonting att göra :p
Sen slappa vi hela dagen och kvällen kan jag ju säga ;)

Så helgen har varit lyckad :D
Tack alla som var med!!
Det kunde inte ha blivit bättre ;)

Förresten, jag var inte så full som Murra var ;)
För hon badade med sin mobil !! ;) hahaha :P
Var tvungen att säga det Murra ;) sorry :P
Så kan det gå ;)

Hoppas eran helg har varit lika bra som min :)
Glömde tyvärr kameran dit, men murra har tagit bilder från festen så jag ska försöka få tag i dom ;)
Men får se hur det kommer gå :P

Liseberg på Onsdag, längtar :D

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0