Belse kan vara hittad :D

Jaa, ni som vet så har Tinas katt Belse varit borta i säkert 7 veckor.
Idag fick vi se på Djurhemmet i Kristinehamn, på deras hemsida att det är en katt som är väldigt lik belse och passar in på beskrivningen på honom.
Imorgon ska vi åka dit och kolla på honom :D
Det är nästan helt säkert att det är han, för Tina ringde dit och frågade om han hade ett rött halsband när han hittades och det hade han, sen frågade hon även om tassarna, och det stämde in det med. Så det är nog han :D
Och han hade även kommit in den 2 Juni, och han sprang bort 31 maj, så han har ju varit där ett tag. Så det är ju inte så konstigt att han inte har kommit tillbaka, för ibland kan dom ju göra det.
Så imorgon kommer han hem :D Gud vad jag ska gosa med honom!
Ska följa med när Tina ska hämta honom också.
Belsebajsen är tillbaka :D:D:D
Wiieee :D

Kan ju berätta en annan liten sak också..
Imorse när jag åt frukost så lyckades jag spilla ut min kopp te på bordet och det lyckades komma på min mobil med!
Så mobilen la av.... fick lite smått panik sådär. Den gjorde inget tecken alls att den funka.
Så jag tog ur batteriet och simkortet, sen fick det vara så en stund.
När jag testade igen så fungerade den igen :D
Tack gode gud ;P
Har ju nyss lämnat in mobilen liksom, så tänkte att nu är det kört, dags att köpa en ny mobil.
Men det behövs inte än så länge ;)
Skönt att den fungerar igen :)

Så det har varit en bra dag idag :)
Jobbat och det har varit en del folk idag :)
Belse är hittad.
Min mobil fungerar :)

Bra där ;)

Längtar till imorgon :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Belse som då skulle va ''Pelle'' på deras sida?=P

2009-07-22 @ 21:47:49
Postat av: Jenny

Svar: Ja precis :)

2009-07-23 @ 00:01:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0