Belse is back!

Idag åkte Tina, Jag, Tinas mamma, Niklas och Marcus till djurhemmet i Kristinehamn för att kolla om det verkligen var Belse som jag har skrivit om i ett annat inlägg.
När vi kom fram så fick vi gå in till ett rum där katterna var.
Och där var han, Belsebub :D
Vi såg på en gång att det var han, men han har blivit smalare.
Det var den enda skillnaden, att han hade blivit smal.. annars var allt sig likt :)
Och dom som var där berättade att den som hade lämnat in Belse bor tydligen nästan vid trätoffelfabriken.
Alltså inte långt från Tina...
Men i och för sig vet vi ju inte om hon hittade Belse där... men om hon gjorde det så var det inte långt från Tina.
Och han blev inlämnad 2 juni, två dagar efter att han försvann...
Men i alla fall, Belse är tillbaka nu :D
Och han är så go :)

Men en sak är säker, om man ska skaffa katt eller vet någon eller några som ska skaffa katt, så ska man köpa katt från djurhemmet! Det uppskattas verkligen!
När man var där så ville man verkligen ta med alla hem, men tyvärr så går ju inte det.
Så himla synd om alla katter som är där och inte har något hem.
En katt som var i en bur verkligen såg man ville komma därifrån... han hoppade upp på två ben och lutade sig mot gallret när man kom för att hälsa på honom.
Så tänk på det, om ni vet någon som vill skaffa katt så rekommenderar jag verkligen djurhemmet i Kristinehamn!


Ikväll blir det lugnt bara :)
Tina och jag har hyrt senaste Wallander filmen som vi tänkte kolla på ikväll :)
Hoppas på att den är bra :)

Imorgon ska jag gå på stan och köpa present till mamma som fyller på Tisdag :)

Ska gosa lite med Belse nu :)




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja Belse utan bollar är tillbaka.:D Och gud vad go han är.

2009-07-23 @ 19:11:37
Postat av: linnea

åh vilken tur att belsebus är hemma från äventyr! :D

2009-07-23 @ 20:49:07
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Lina

Öronmärk kissen vettja :) Det har jag gjort med min! Tufft med tatoo i örat på henne/honom dessutom ;)



Mvh Lina!

2009-08-01 @ 21:52:45
URL: http://goteborgsfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0