Gott nytt år!

ja gott nytt år får man väl säga!

Nyårsafton blev väl inte direkt som jag hade trott att det skulle bli.
På dan så var jag hur stressad som helst verkligen.
Jag skulle åka och hämta tina, hämta saker, handla, hämta brorsan, duscha, göra ordning mig, gå ut med zelda, åka och ge belse mat, ta in zelda hos mamma m.m.
Så jag var sjukt stressad och fick ont i magen av det med. Inge vidare.
Men iaf, Emelie kom och hjälpte mig och tina att sminka oss och fixa våra hår :)
det blev jättebra och jag var nöjd :)
jag hade problem att välja kläder, hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig.
Tina hade köpt en skit snygg tröja så hon visste iaf vad hon skulle ha på sig.
Men det blev min nya skjorta som jag köpte när vi var inne i Örebro.

Sen närmade sig klockan till fem så det var dags att bege sig till coloseo.
Jag, Tina och Catte kom först, självklart i tid ;)
Sen kom alla andra :)
Det var riktigt trevligt att äta tsm och det tog inte alls lång tid att få in maten, så det var ett plus :)
sedan var det dags att dra sig till huset där vi skulle festa i bråten.
Jag tyckte det var väldigt segt om jag får säga så.
Vi brukar inte vara sega på våra fester, vi brukar härja som aldrig förr om jag ska vara ärlig.
Men vet inte riktigt vad det var nu :S segt var det iaf.
Men vissa av oss började ju komma igång iaf!
Men jag var otroligt seg... tyckte inte det var så roligt så kände att det är onödigt att dricka massa.
Så det blev 3 öl och två passoa för min del på hela kvällen!
Vi firade tolv slaget, sen så blev jag och tina hämtade av madde (min chef) och emelie var med i bilen då också.
vi åkte först hem till mig ( eller grannen eftersom jag bor där nu i två veckor), för madde var så kissnödig :P
Sen skjutsade hon oss till stan.. som vi tillbringade där.. inge vidare där heller faktiskt om jag får säga det.
sen drog vi till max och värmde oss. sen drog vi hemåt.
Så det var min nyårsafton.
funderar seriöst på att vara nykter på nyårafton nästa gång...
om man inte planerar något riktigt roligt, att man åker iväg nägonstans eller vad som helst.
Men det får vi se som sagt... är ju ett tag kvar ;)

Idag har jag jobbat.
var otroligt trött på jobbet faktiskt..
har sovit dåligt inatt.

Ikväll kommer några brudar hit, vi ska spela spel hade vi tänkt :)
kan bli kul :)
hoppas jag vinner då ;)

Nej nu ska jag ge Zelda mat sen gå ut i kylan... brrr....

Puss // J

Kommentarer
Postat av: walli

Jag vill ha mer black and white!! :)

2009-01-06 @ 12:44:41
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0