:)

Hallå där :)

Dags att skriva lite blogg igen ;)
Det är faktiskt folk som tjatar att jag ska börja blogga igen lite effektivare... och jag ska försöka med det :P men kan inte lova något ;)

Finns ju aldrig något att skriva... det är då det blir tråkigt att skriva blogg =/
Men men..

Igår jobbade jag, dåligt med folk var det kan jag ju lova :(
Så tiden gick väldigt sakta.. men det gick bra iaf.

Direkt när jag kom hem till Tina så kom Erika till henne.
Då gick vi tre till kronhallen och handlade massa gött till kvällen :P
Vi hade nämligen bestämt att kolla på handboll hos erika och göra goda mackor med ägg, kräftstjärtar och räkor :P
jag gillar ju inte räkor så för mig blev det kräftstjärtar på mackan :P
Jessica var även med och kollade på handbollen :)
Det var mysigt och trevligt och sverige vann, vilket vi redan visste att dom skulle göra ;)
Men det var kul iaf :)
Efter handbollen så kom wall också, pratade och kollade tv :) käkade popcorn förstås ;) som alltid :P
sen kom paath också :) jag, paath och wall drog ut på en raggarrunda en stund :) trevligt trevligt.
sen tillbaka till erika och kollade på ronny och ragge :P bra där ;)

En trevlig kväll helt enkelt :)

Idag har det bara varit lugnt!
inte gått utanför dörren ens :P
har kollat lite på handbollen medans jag har suttit här framför datorn.
Och Sverige vann idag med! härligt de ;)

Hur går det med vårat lag som ska spela handboll då? ;)
hahahahaha :D

Erika och Tina som härjar att vi ska starta ett lag och börja spela handboll...
Men jag VET att det aldrig kommer bli av.
Dom snackar så mycket att dom vill det och det.. men sen händer det inget!
Så jag har lovat att vara med på minst en träning ifall det skulle bli av ;)
hahahaha :D eftersom jag vet att det inte kommer bli av så gick jag med på det ;)
för jag suger på handboll!! hahaha.. kan inte spela det :P

Nej funderar på att ta en dusch och sen vika lite tvätt kanske?

nu har jag uppdaterat lite ;)
BRA DÄR ;)

Hedda Hedda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0