Sova över kväll :)

Tänkte berätta lite om gårdagen :)

Emelie, Jag, Tina och Marie kom på att vi skulle sova allihopa i Tinas lägenhet :)
Emelie jobbade till sex så hon kom efter det, tina och Marie var på träning tills klockan var halv nio, då kom tina hem och marie stannade kvar och duschade på träningen, sen dök hon upp :)

Först tog vi några mackor var och käkade lite, alla var lite hungriga :P
Sen poppade vi popcorn och spelade skip-bo, vilket har blivit väldigt populärt nu för att Murra tog hem det spelet en kväll :P sen blev jag så beroende så jag köpte det också :P
Iaf, vi spelade det en stund, sen struntade vi i det och satte på en film.
Vi kollade på She´s the girl. Den handlade om att en tjej blev en kille och så tvärtom :P lite smårolig sådär ;)
Sen var klockan typ 01.00, och då kommer dom där tre på att dom vill spela tecken! jag var ju stentrött och ville sova, men nej dom skulle spela tecken så det var ju bara att gå med på det.
Jag och Tina var på lag, tyvärr så förlorade vi bara med några små poäng :( men det gjorde faktiskt inget för min del, för jag var så himla trött så jag ville bara sova :P bara så ni vet så skickade MARIE TIAN en gång till mig, hur smart är man då på en skala? ;)
Vid 02.00 någon gång så var spelet slut så då var det äntligen nattinatti :)
Det blev lite problem vem som skulle sova vart. men det blev tillslut att Tina sov på soffan, emelie längst in i sängen, jag i mitten och marie längst nu, men hon skulle ju sova med huvudet vid mina fötter så jag fick hennes fötter vid mitt huvud, mysigt mysigt ;) Men jag hade Belse brevid mig, så det gjorde inget. Han var så go så :) Marie fick knappt någon plats med fötterna bara för att belse låg där ;) haha.

Mitt i natten, vid 04.00 ungefär så börjar Emelie prata i sömnen!!
det jag hörde var att hon sa: "Okej (lite drygt) sen hörde jag att hon sa "matematik".
hmmm ??? vad drömde hon om egentligen?
Hon sätter sig upp och kollar på oss.
Tina frågar om hon pratar i sömnen till marie och mig, jaa säger marie.
Jag kollar på emelie och säger: Emelie?? pratar du i sömnen??
Ja det gör jag nog får jag till svar då, sen lägger hon sig ner igen och sover som en gris.
Vi andra tre börjar ju garva och är som frågetecken...
till slut säger Emelie: men era pruttar, håll käften.
Då frågar tina om hon pratar i sömnen igen, men det gjorde hon inte :P då hade hon vaknat av oss ;)
ujuj... sen fick Marie nog och ville byta plats, så hon la sig längst in istället, och emelie blev i mitten. skönt för mig att ligga längst ut tyckte jag :)
Men det blev inte mycket sömn inatt alltså.. sov inte så bra.
Emelie tog ju världens plats :P

Sen vaknar man idag av att någon städar trappuppgången som en jäkla kratta!!!
Lät ju som aldrig förr!! så kunde inte sova mer för Marie börjar ju hoppa på en i sängen!!
jäkla knäppis!!
Så det var bara att gå upp.

Så idag har man varit lite på stan, sen hem till tina och bara tagit det lugnt.
Sen drog vi till Murra och fikade lite, där var alla andra fnask.
Blev att spela lite spel och sådär :)
Mysig kväll :) roligt att träffa alla!
det gillar vi ;)
Pratas om fest i helgen, alla är tydligen helt sugna..
får se vad som händer...


Har kommit på vad jag ska göra med min dator nu.
Har ju tjatat om att jag vill ha en ny dator.
Men jag har ju faktiskt en bärbar.
Men den är ju så himla seg...
men tänkte att jag rensar hela skiten.
testar hur den är efter det, sen skaffar jag mobilt bredband.
Kan väl funka eller??

nej nu är det natten..

Hedda Hedda !!

Kommentarer
Postat av: Marie

men jag hade ju inte spelat skip-bo på flera år så jag kommer ju inte ihåg vad tian var ;o och du jag fick sova som en ostbåge i sängen! jävla katt som tar min plats :(

2009-02-20 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0