Fika Idag :D

Hallå Hallå :)
Dags att blogga lite igen tänkte jag ;)

Tänkte bara berätta att nu har jag laddat upp bilder från festen i lördags på bilddagboken :)
Så ta en titt där ni som vill :)

Annars då?
Idag blir det fika med gänget :D
Ska bli mys!
Jag fick ju ingen semla igår när det var Fettisdagen! så det blir nog att ta en semla idag faktiskt :P
Ska bli kul att träffa alla fnask igen :P

Vad blir det innan fikan då??
Jadu...
Är lite små sugen på att baka något :P
Chokladbollar kanske? :D
Får se vad som händer.


Fick tips av Therre att dom söker jobb på Netto nu.
Så ska nog försöka fixa mitt CV nu tänkte jag..

Resten av den här veckan så blir det jobb för min del :)
Gött faktiskt att få göra något.

Och på söndag fyller min brud Linnea år :D:D
Då måste man ju gå och gratta henne :D
Så idag måste jag försöka hitta någon present till henne när jag ändå är på stan.
Annars är det kört för mig..
Om jag inte går lite på någon lunch och försöker hitta något.
Men det är ju så svårt =/
Linnea!! om du läser det här idag så vill jag att du skickar ett sms med lite saker som du önskar dig! :P


Nej fixa CV var det :P

Tjaooo!

Kommentarer
Postat av: Murra

Näe vad synd så hade dom inga semlor :(

Helt dåligt egentliigen!

2009-02-25 @ 22:59:45
URL: http://murra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0