Duktiga Jenny :D

Idag blev det jobb för min del.
Har allt varit lite folk i butiken idag.. men det var mest på eftermiddagen.
På förmiddagen var det lite dött faktiskt.
Men det gick bra att jobba idag iaf.
Chefen är i Stockholm och hälsar på sin syster, så hon har tagit ledigt i några dagar, men det behöver hon allt :) Så mycket som hon jobbar! Hoppas du har det bra Madde :)

När klockan var ungefär fem idag, så hade jag så himla tråkigt på jobbet, så jag tog sopkvasten och sopade i hela butiken :O nödvändigt :P haha. Men jag fördrev tiden ju ;)

Förresten, nu ska jag förklara vad jag menar med min rubrik :P
Det är såhär att jag tycker jag har varit duktig idag och även igår :)
För igår så sökte jag jobb och jag beställde även mobilt bredband, äntligen :P
Och idag var jag duktig som äntligen gick med i handels :P jag har även överfört pengar till Erika för vi ska till Norrköping och kolla handbollsmatch!! :D Det ska bli roligt faktiskt :D:D Har även beställt lite filmer idag med :P
Så jag tycker faktiskt att jag har varit duktig :D


haha en sak till, idag fick jag äntligen min SEMLA som jag har tjatat om :D
gud vad jag smaskade på jobbet :P
Så nu behöver jag inte tjata om det något mer iaf ;)

Hedda Hedda! :)

Kommentarer
Postat av: Murra

Bra där stjärten :D

Så skönt att bli av med allt på "måstegöra" listan ;)

2009-02-27 @ 14:42:11
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: walli

Varför trådlöst internet?

2009-03-02 @ 00:18:17
URL: http://walli.blogg.se/
Postat av: linnea

vad har du sökt för jobb då!? :D

2009-03-02 @ 16:21:00
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0