Design :)

Herregud, det är inte lätt med design till bloggen.
Jag har försökt hittat någon bra bild eller mönster till min blogg, men det är hur svårt som helst att hitta någon bra.
Jag har till slut hittat två stycken bilder som jag kan tänka mig ha så länge, men är inte nöjd med dom.
Men det kanske blir bra i slut ändan?
Linnea kan nog göra så det blir snyggt ;)
Litar på henne :P
Det kan ju inte bli sämre än vad jag har det som nu iaf ;)
Om jag får en ny design på min blogg så kanske jag blir mer engagerad att skriva mer :)
Jag tycker ju det är roligt att skriva, så vi får allt hoppas att jag kommer uppdatera mkt mer då ;)

Har nyss skickat ett mejl till Linnea med bilderna, och förklarar lite hur jag vill ha det.
Får se om hon förstår mig eller inte ;) det är ju en annan femma ;)

Ikväll är det fest hos Murra, är faktiskt inte ett dugg taggad just nu..
är helt seg av mig... drack tre koppar kaffe förut för att jag skulle bli piggare.
Men man kanske blir taggad när man kommer till Murra :D det vet man ju aldrig ;)
Vi får hoppas på det bästa :D
Det är ju gratis in till statt iaf ;)

Usch... sitter här med mysbyxor och har tända ljus i rummet :)
Lite mysigt faktiskt fast det inte är så mörkt ute än :P
Måste egentligen börja duscha och sådär...
men orkar fan inte än :P
hehe.. är för seg för det ;)

Nej nu ska jag tänka lite mer hur min design ska se ut :)

Tjaoooo

Kommentarer
Postat av: linnea

du sätter krav på mig jenny, hoppas inte allt för mycket nu bara ;P hahaha.. ska göra mitt bästa iaf! :) <3

2009-02-21 @ 18:02:21
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: walli

jag kan hjälpa dig annars ;)

2009-02-25 @ 11:54:06
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0