Lite uppdatering kanske?

Oj, här var det segt.
Men jag har inte lusten att skriva längre, för jag har inget att skriva om =/
Känns inge roligt då.
Men kom på att Linnea, som är duktig på att göra designen på bloggen, kunde få göra om min design. Tycker att den är tråkig nu och jag har tröttnat :( Kanske därför jag inte har lusten att skriva längre? Man tycker nog det är roligare att skriva när man gillar sin design :) Så Linnea ska vara snäll och fixa den åt mig <3 Tror nog det blir kanon!

Idag har man jobbat, och det var riktigt roligt för det var väldigt mycket folk!
Ska jobba imorgon med och jag tror det kommer vara lika mycket folk då! :)

Efter jobbet så fick jag skjuts av Madde till Pappa, så snällt av henne :) Det är ju en bit att gå som sagt till pappa.
Vi hade nämligen "Julafton" där. Eftersom Veronicas barn ska vara i Norge och fira jul iår med deras pappa så blev det att vi fira alla idag istället. Det var riktigt gött att äta julbord för första gången i år :P mums. Sen var det julklappsutdelning som Julia hade väntat på hur länge som helst :P Tror alla var nöjda med sina presenter :D Jag blev nöjd iaf, fick en digital fotoram! Hade adrig hörts talat om det innan. Man kan stoppa i sitt minneskort eller ett USB i den, och då visar den alla bilder som man har som ett bildspel :) Skitfränt faktiskt, så har man den som en tavla liksom :) Blev jättenöjd!

Nu sitter man hemma hos Tina... är kattvakt för hon är på Tjörn och super!
Har skittråkigt haha.
Borde kanske sova nu?
Men tycker det är lite läskigt att sova här själv :P Så håller mig uppe tills jag blir jättetrött ;)
Ska väl kika runt lite till här på internet sen blir det nog att sova :P

Lite uppdatering nu iaf, inte dåligt! ;)

Längtar INTE till julafton! Längtar mer till Juldagen, då blir det att festa och ha grymt roligt :D

Ha en riktigt GOD JUL allihopa, för inte säkert att jag kommer uppdatera här innan julafton ;P

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0