Uppdatering!

Nu är det allt dags att uppdatera igen.
Tänkte uppdatera om min helg som har varit :)

I fredags blev det jobb som vanligt :)
Jobbade med Emelie då.
Efter jobbet så drog jag, Emelie, Tina och Marie in till Degerfors för att äta kräftor hos Emelie :)
Eller jag och Tina åt kräftor och Emelie lite räkor, Marie åt sallad. Hon hade aldrig smakat på kräftor innan i fredags, men då tyckte Tina och jag att det allt var dags så hon testade :P
Men när vi sa att hon skulle suga på kräftan så gick det inge vidare, gud vad roligt det var att se henne :P man fick sig ett gott skratt ;) men hon sög i typ en sekund sen var det bra :P
Men jag tror hon tyckte det var godare än vad hon trodde :) Men det blev bara en kräfta för henne, sen var hon mätt tydligen enligt henne, hmmm vet inte det riktigt :P
I alla fall, när vi var klara så blev det kortspel..
Men det var inget för mig kände jag, det var för rörigt..
Man skulle ha minst poäng som möjligt, men jag förlorade eftersom jag hade mest.
Men jag sa att enligt mig så skulle man ha så mycket poäng som möjligt, så jag vann tyckte jag ;)
Efter det spelade vi neger och president, det gick bättre iaf.. men ändå inte bra :P haha.
Men det var en rolig och trevlig kväll med mycket skratt :D

I lördags så jobba jag och Emelie igen, och gud vad lite folk det var då.
Men det var ju så fint väder och helg, så alla var väl nere vid sjön och sola och bada.
Jag har inte fått varit ute i solen något tyvärr :( Men snart så ;)
Efter jobbet så hämta jag Tina hemma hos henne, sen greja vi med allt möjligt.
Sen var det dags för att göra sig i ordning för Catte hade födelsedagsfest!
Vi satt på altan hela kvällen hos henne!
Jättemysigt och trevligt! :D
Vidare till statt sen på kvällen :D
Träffade Annaberta som jag inte har träffat på länge..
En rolig kväll :D
Tack alla som var med och gjorde kvällen bra :D <3

Idag har jag varit i Örebro med Tina.
Har handlat allt inför Bulgarien nu :D
Kanske ska köpa några shorts till, det märks.
Behöver egentligen några skor till bulgarien med..
får se hur det blir med det.
hitta inga i örebro, höst skorna har kommit in redan nu.
Så får kika lite i den här staden igen om jag hittar något :)

Bilder från Cattes fest kommer...
Har inte sladden just nu.
Är hundvakt till fredag.

Imorgon ska jag träffa Veronica och Julia :)
Får se vad vi hittar på.
Kanske måste börja packa snart..
kommer väl bli att jag gör det på torsdag eller något :P haha.

Ha en bra kväll :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

nån måste ju va sist... vet tre som säger sig vara nästan klara med packningen, helt otroligt!

Emelie är INTE sin mors dotter i det avseendet i alla fall, det är ett som är säkert :)

Sista minuten funkar för mig till övriga familjens förtret.... tre som sitter i bilen och väntar en bra stund innan vi ska iväg någonstans... så är det... suck, ja är hopplös - men, men nån måste vara det:) Ha´ det, kram!

2009-08-12 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0