Sunny Beach 2009

Sådär, nu tänkte jag uppdatera er om Sunny Beach!
För nu har äntligen Erika uppdaterat sin blogg om det, så då kan jag också uppdatera.
Ifall jag har glömt något så kan jag kika på hennes blogg :P haha bra där ;)
Ibland är jag smart ;) haha.

Kan ju varna er att det här kommer bli ett långt inlägg!

Fredag 14/8
Klockan åtta på kvällen blir jag hämtad av Tinas mamma, Tina, Jessica och Erika.
Vi åker först hem till Tina för hon hade glömt något eller vad det var, kommer inte ihåg. Sen bar det iväg till örebro där vi skulle ta tåget vidare.
När vi kommer dit så får vi först problem med vilket tåg vi ska med, för det stod så konstigt på tavlan, men tillslut så fixade det sig i alla fall :) och Jessica hittade en hundring inne i väntsalen också, så hon blev glad :) och det förstår jag att hon blev ;)
När vi väl är på tåget så sitter vi och snackar och då kommer Erika och jag på att vi var väldigt sugna på Kaffe.
Så jag och Jessica går iväg till bistron för att handla för hundringen som Jessica hittade. Haha det var så roligt, på vägen dit så var det ett rum som var stängt med glasdörrar. Jessica blev sugen att titta in i rummet och när hon gör det så börjar hon as garva för då satt det en kille där inne och sov som aldrig förr! Det var så roligt för vi tänkte oss verkligen hur det skulle ha sett ut om han var vaken och såg ett litet ansikte kika in genom glaset :P
I alla fall, när vi kom fram till bistron så köpte Jessica först kaffe. När hon fick tillbaka pengarna så kom vi på att vi kanske ska ha något att tugga på, så då köpte vi en ahlgrensbilar påse. Och sen såg Jessica att det fanns Marabouchoklad så då tänkte vi vara snälla och köpa det till Erika eftersom hon älskar det. Så efter det köpet så var det lite skrammel kvar, och då frågade Jessica kassörskan vad hon fick för det, och då blev det 4 små chokladbitar till. Så vi handlade alltså allt detta enskilt hela tiden :P Gud vad vi skratta, för vi kom på oss själva. Så jag tror vi hördes ganska så väl när vi gick tillbaka till Erika och Tina.






När vi var framme i Västerås med tåget så fick vi vänta en stund tills bussen skulle komma. Men vi roade oss lite, eller Tina gjorde, hon tränade på att göra moonwalks, vet inte riktigt hur det gick för henne.. inte så bra enligt mig iaf ;) haha. När bussen kom så åkte vi vidare till Uppsala, i uppsala fick vi vänta en liten stund innan nästa buss skulle komma, och när den väl kom så var vi på väg till Arlanda. Och äntligen framme!



Lördag 15/8
Då var det bara att vänta där i några timmar då.
Vi kände att vi var hungriga så Erika och jag gick nog igenom nästan hela Arlanda för att hitta något fik som var öppet.. men icke då.. det var stängt alltihop. Så vi gick tillbaka till Jessica och Tina som satt på en bänk och väntade. Men Erika gav inte upp, så hon tog med sig Tina ner till ankomsthallen, och där hitta dom ett fik som var öppet.. så dom hämtade oss sen gick vi ner och satte oss där. Jessica och jag köpte likadana smörgåsar, som verkligen inte var något att hurra över! usch och fy! Men vi fick i oss det mesta i alla fall, var bara att tvinga i sig eftersom vi inte skulle få äta på ett tag.
När vi var klara så åkte vi upp till incheckningen, la oss där i någon timme kanske... tråk tråk tråk!
Men efter ett tag så öppnar incheckningen i alla fall! och då kommer även Marie och Emelie som har sovit i Stockholm. Men dom fick ställa sig i kö så vi gick före eftersom vi var klara.
När vi sitter på gaten och väntar att vi ska komma ombord och även Marie och Emelie har kommit dit så frågar Marie: är det någon som vill ha kanelknäcke?
Jag tror vi bara kollade på henne och skrattade, för då visste ingen av oss vad det var :P men det skulle tydligen vara jättegott enligt Marie :P

När vi är ombord på planet så var vi alla så trötta så jag tror vi sov den mesta tiden till Bulgarien. Jag vaknade flera gånger för jag frös så förbaskat mycket, det var ju svinkallt på planet! Brr...
Resan gick bra ner och på flygplatsen så fick vi åka buss från flygplanet till själva byggnaden. På bussen så buttar Erika till mig och kollar uppåt på något/någon.. Men jag fatta självklart ingenting vad hon mena.
Så när vi kom fram till byggnaden så frågade jag vad hon menade i bussen. Och då sa hon att det var ju "Sunes mamma" i sunes jul och sommar som stod precis framför mig i bussen.  Jag blev ju helt till mig och kollade runt som aldrig förr, och tillslut såg jag henne. Och visst var det hon! hon såg precis likadan ut som hon gör i Sune, förutom att hon har blivit äldre.

Från flygplatsen till hotellet så åkte vi transferbuss i ungefär 40 minuter. Vi fick en del information om lite allt möjligt av reseledaren på bussen, lyssnade nog inte på hälften av vad hon sa :P haha. Var så himla trött så man orkade inte koncentrera sig.
Framme på hotellet så checka vi in oss, förutom Erika och Jessica, för deras hotellrum var inte klart än. Så dom fick ställa in deras väskor i Tinas och mitt rum. Sen mötte vi upp Emelie och Marie och gick ut för att äta. För gud vad hungriga vi var då!



När vi hade käkat klart så tänkte vi att vi kunde gå och kika runt lite.
Det blev en jäkla lång promenad för oss. och det var hur varmt som helst ute, inge vatten och ont i fötterna började man få! Men tillslut så hitta vi hotellet och då blev vi glada minsann! Erika och Jessicas rum var klart då så dom tog deras väskor och gick till deras rum. Vi vilade en stund eftersom vi hade varit uppe ett dygn ungefär. Men sen var det dags att göra sig i ordning för kvällen. Vi samlades i Emelies och Maries rum och drack lite på balkongen, Det var här som Erikas lyckades spilla lite öl på min kamera så den dog :P det var helt svart på displayen när man tog kort, Erika fick jättedåligt samvete men jag sa att det inte gjorde något för jag ska ändå önska mig en ny när jag fyller år, men tror inte hon lyssnade på mig, för hon hade dåligt samvete länge. Men i alla fall, efter det så lyckades Emelie gå emot Jessicas och Erikas vinflaska som stod på golvet, så den gick sönder. Den var inte ens öppnad.. så då fick Emelie dåligt samvete så hon och Jessica springer ner till affären som är precis över gatan. När dom kommer tillbaka så berättar dom att Emelie gjorde bort sig där totalt :P Såhär var det: Emelie ville ha två stycken plastpåsar att lägga varorna i, så hon håller upp två fingrar till killen i kassan och kollar på honom och säger: "Dos. Till svar får hon: "I don´t speek Spanish". Haha gud vad vi skratta när son berättade det :P



På balkongen brevid har några killar fest också, så dom kommer in till oss och håller oss sällskap. Men Tina blev bra polare med grannarna brevid, som var något äldre än oss :P Hon var polis och han var träslöjdslärare :P Hon var där inne ett bra tag och snackade med dom. Jag gick över för att se vilka dom var, hälsade typ bara på dom, och lyssnade vad dom snackade om, men jag tröttnade ganska så snabbt och gick över till vårat istället.
Senare på kvällen så var det dags att gå ut. Så hela gänget som vi var gick till någon klubb som hette revolution eller något liknande. Det var tydligen ladies night den kvällen så vi tjejer fick komma in gratis, det gilla vi ;)
Och det var typ tomt där när vi kom, i alla fall på dansgolvet. Men gud vad vi röjde, vi startade upp allting där inne tror jag. Det kom bara mer och mer folk tillslut och dansade. Blev även brinnande shots för mig och Jessica, det var coolt tyckte jag :) och god var den också :P Sen var det dags att gå hemåt till hotellet. En bra dag och kväll helt enkelt!

Söndag 16/8
Dagen innan så bestämde jag, Tina, Erika och Jessica att vi skulle äta frukost tillsammans vid en tid och försöka göra det varje dag resten av veckan. Så vid 10 gick vi upp till Erikas och Jessicas rum och åt frukost. vid halv elva ungefär så kommer även Emelie och Marie upp till deras rum, men dom hade ätit frukost hos dom, så när vi var klara så gick vi alla ner till stranden för att sola. Jag lyckades självklart somna, som jag brukar göra när jag solar. När jag vakna så berättade Tina och Emelie att dom hade smörjt in min rygg för jag hade glömt att göra det. Så dom hade kommit på det efter ett tag så dom hade smörjt in min rygg och även baksidalår. Jag hade sovit så tungt för jag hade inte märkt någonting när dom gjorde det. Men jag kan säga att jag var helt slut då :P
Det blev att bada i havet också, det var väldigt skönt i vattnet. Hörde av någon att det var 28 grader i vattnet, så till och med JAG kunde bada då :p haha. Alla som känner mig vet ju att jag är världens badkruka :P haha.

Sen började alla bli hungriga så vi gick iväg till en restaurang. Det roliga där var att Marie beställde in en tomatsallad med Mozzarella ost. Och det hon fick var en skivad tomat som låg runt tallriken och i mitten så låg det lite ost, som tydligen var jätte äcklig och smakade inte ens mozzarella. Så jag var snäll och bjöd Marie på lite pizza :)
När vi var klara så gick vi tillbaka till hotellet och slappade och gjorde ordning oss för kvällen. Då var det dags för att gå till en krog som hette shooters. Det var "Ving" som bjöd på en timmes gratis dricka där. Jag tog först en öl men den var inge vidare. Dom andra tog groggar. Så jag smakade på Tinas ena grogg, och den var väl sådär. Dom var så himla starka. Men det blev några sånna i alla fall. För det var antingen groggar eller ölen, och ölen gilla jag ju inte, så det var bara att gilla läget och dricka grogg (vilket jag inte brukar göra, är inte förtjust i det). Även på det stället så drog vi igång det! Vi är bara för grymma brudar ;) haha.
När timmen hade gått så gick vi därifrån, till en restaurang som Tina kom ihåg från förra året när hon var där med sin klass. Hon tyckte den var bra så hon rekommendera den. Där spelades det live musik och det gilla vi, vi hördes där inne kan jag ju lova :P Vi sjöng med som aldrig förr, Men dom sjöng ju på svenska för oss, tex vem vet inte du med Lisa Ekdahl, och även en hel del ABBA låtar :p När vi hade ätit upp den goda maten så kom servitrisen in med Tequila shots till oss! Så snälla var dom! Dom gilla nog oss ;) jag gav bort min Tequila till Tina för det tycker inte jag om :p Men jag var glad ändå :) Jessica spanade även in killen som stod i baren, en ung kille som hon blev förtjust i :P Men det var inge mer med det, hon kollade på honom lite då och då bara. Vi börjar dansa där som aldrig förr och försöker få upp folk för att dansa med oss, men gick inte så bra, vilket jag förstår :P men jag har för mig att vi fick upp en kille en stund i alla fall, haha bra där ;)
Men sen tröttna vi och gick vidare till hotellet. Vi går till Maries och Emelies rum och vi alla lägger oss i deras sängar, och då blev vi trötta. Vi skulle egentligen gå ut, men vi blev så trötta så vi struntade i det. Så vi snackade ett tag sen sa  vi god natt och gick och la oss allihopa! Men det var en trevlig kväll :)

Måndag 17/8
samma som dagen innan, vi gick upp till Erika och Jessica och åt frukost. Sen vidare till stranden igen. Pressade som aldrig förr hela dagen! När vi kände oss klara på stranden så gick vi tillbaka till hotellet och lämnade saker och fräschade till oss lite. Sen gick vi och kollade lite i affärer. Jag blev sugen på att köpa en Fernando Torres tröja, men var så osäker hela tiden ifall jag skulle köpa någon. Men jag gjorde inte det..  När vi hade kikat klart så gick vi till hotellet och slappade en stund. Sen var det dags att göra ordning sig för på kvällen skulle vi gå på Vengaboys! Kommer ni ihåg dom? :P Det gjorde vi i alla fall, och när vi såg att dom skulle komma så var vi bara tvungna att köpa biljetter! Innan vengaboys så gick vi först till en restaurang och käkade grymt god mat :) Efter det gick vi vidare till en klubb och beställde en varsin drink :) Sen var det dags att gå till "Den glade viking" som Vengaboys skulle spela på. Mellan tio och elva var det gratis bar där, och det gillade vi som aldrig förr! Det blev för mycket "sex on the Beach" där för oss alla, så tror att vi alla har tröttnat på den drinken nu? ;P har jag inte rätt tjejer? Men det var riktigt roligt i alla fall :D Klockan tolv skulle Vengaboys börja, men det blev försenat, vilket det brukar bli. Men det gjorde ingenting för vi hade kul i alla fall! Efter tolv någon gång så fick Erika gå hem till hotellet med Jessica, för hon hade fått i sig lite för mycket drinkar ;) Men vi andra stannade kvar, och efter halv ett någon gång så körde dom igång! och vilket drag det var! När man stod där och sjöng med och det kom en ny låt hela tiden så kände man igen dom verkligen! Gud vad vi diggade! Tyckte synd om Erika och Jessica som missa det, för det var nog dom två som var mest taggade för Vengaboys. Efter två någon gång så ville Tina till hotellet för hon var trött och hade ont i fötterna. Så jag följde med henne. Marie och Emelie stannade kvar ett tag till.










Tisdag 18/8
Tina och jag gör som vi har gjort alla andra dagar, går upp till Erika och Jessica. Vi ser på Erikas ansikte och frågar vad hon har gjort? Då är hon helt svullen om ögonen och hennes ena kind var svullen och hon hade även blåser på kinden. Hon hade ju somnat dagen innan när hon solade och hade ena kinden mot solen då, och hon hade inte smörjt in sig heller. Så det blev att smörja in sig i ansiktet för henne och hon satte på sig Jessicas solhatt och solglasögon. Tyckte så himla synd om henne! När vi kom ner till stranden så hyrde vi ett parasoll som vi kunde sitta under, jag hade även bränt upp mig lite här och där på min kropp så jag ville inte sola något mer. Så jag satt under parasollet hela tiden, eller jag tror att dom flesta gjorde det :P Inte Marie kanske. Men efter någon timme eller två så orkade inte jag och Erika längre, så vi två gick tillbaka till hotellet igen. Hon till sitt rum och jag till mitt. Jag la mig en stund för jag var så himla trött. Det tar att vara i solen hela dagarna, man blir sliten då.
Efter ett tag så kommer Tina och knackar på dörren och vill in. Då säger hon att hon hade träffat några killar som sitter just nu hos Erika och Jessica och snackar, dom säljer biljetter till kvällen på barrundor. Man börjar på "Viking" tydligen och går sedan vidare till 3, och sen tillbaka till "viking" igen. Jag var inte ett dugg taggad för det, för dels hade vi sagt på dagen att vi skulle ta det lugnt denna kväll, och dels för jag hade tänkt mig köpa chips och cola och läsa en bra bok som jag hade med mig. Men jag kände att ska alla köpa biljetter till det så får väl jag också göra det. Så det var bara att göra ordning sig för kvällen sen drog vi vidare till en restaurang som Maries föräldrar hade rekommenderat. När vi var klara så gick vi till "Viking" och där fick vi en varsin gul T-shirt som det stod något på ryggen och även en välkommstdrink som vi skulle få på varje bar. Så alla såg typ likadana ut med den gula T-shirten. Efter en stund gick vi vidare till nästa bar där vi fick en drink till. Vi satte oss ner och dom andra tjejerna beställde in red bull vodka, jag tog inget att dricka för jag var absolut inte sugen! efter ett tag vidare till nästa bar, en drink där också.. och den var absolut inge god! satte oss där med en stund. Sen gick dom andra och dansade förutom jag och Tina, tror Tina satt kvar för min skull. Jag hade aboslut inge roligt, det var hur varmt som helst, alla var fulla och det var hur rökigt som helst så jag fick världens huvudvärk. Tina såg på mig att jag inte mådde något bra, så hon frågade om jag ville tillbaka till hotellet. Jag sa att det var lugnt, för jag ville inte förstöra hennes kväll. Men hon sa att det inte var någon fara för hon tyckte inte heller det var så kul. Så vi gick till dom andra tjejerna och sa att vi går till hotellet igen. Och där la jag mig på en gång för mitt huvud kändes som om det skulle sprängas.





Onsdag 19/8
Vi går till Erika och Jessica som vanligt. Erikas bestämmer sig för att inte följa med eftersom hennes ansikte fortfarande inte såg bra ut. Vi andra bestämmer oss för att lägga oss i poolen idag. Jag lägger mig under ett parasoll idag med för min bränna hade inte lagt sig än. Efter ett tag kommer Erika ner och håller oss sällskap. Hon och Emelie går in och köper en varsin blue lagoon. När dom kommer ut till oss så berättar dom att killen i baren hade berättat för dom att 6.99 leva kostar drinken när det är happy hour. Dom ville ha drinken ändå och frågar honom hur mycket den kostar när det inte är happy hour. Killen svarar: 7 Leva! hmm... som om dom inte ville ha dom då eller? :P hahaha. Det är typ några svenka ören som skiljer :P Gud vad jag skratta när jag hörde det :P haha.

När vi sitter där så kommer det två killar som sålde biljetter till oss. Dom sitter och snackar lite med oss sen så kommer det bara fler och fler som tex dom killarna som vi har festat med. Dom försökte sälja biljetter idag med till oss men då var vi faktiskt inte så sugna. Lite senare så går jag, Tina, Erika och Jessica ut och kikar lite i affärer igen. Då gick vi förbi någon 4D - bio som Erika och Jessica hade testat en gång tidigare. Dom sa att det är jättekul så vi testade det. Och det var roligt kan jag ju säga :D Den slog oss i rumpan, spruta vatten och piska oss på benen :P haha. Efter det så gick vi förbi en annan sak som jag, Erika och Jessica testa. Det såg ut som ett rymdskepp tyckte jag. Vi satte oss i den och då fick vi se en film,  det var som man åkte berg och dalbana. Det kändes verkligen som om man gjorde det, hela rymdskeppet rörde sig. Och utanför så kunde Tina se oss på en skärm och på själva banan också. Det var riktigt roligt också :D När vi var klara med det så gick vi vidare och kikade i affärer. Då hade jag bestämt mig, jag skulle ha en Torres tröja! och efter många om och men så hittade jag en tillslut som passade mig och som var billig :D jag satte på mig den på en gång kan jag ju säga :D En grymt snygg tröja alltså ;) När vi kom till hotellet vid åtta så gick vi till Marie och Emelies rum för att höra om dom ska med ut och äta, men dom hade redan varit iväg och käkat för Emelie trodde visst att vi hade varit och ätit utan dom. så vi fyra gick i alla fall till en restaurang och käkade :) På vägen till restaurangen så bestämde vi att vi ville hyra en golfbil och åka runt i efter maten. Men vi gick först till hotellet för att fråga om Marie och Emelie ville följa med, Marie ville det men Emelie stannade kvar med killarna.
Erika körde och Tina satt med henne fram. Marie, jag och Jessica satt där bak med ryggen mot Erika och Tina. Och det var hur kul som helst verkligen :D Vi såg massa som vi hade missat. Till exempelt "kung i baren" som vi bestämde oss för att gå till kvällen därpå. Jag hade självklart på mig min Torres tröja då och gud vad mycket kommentarer jag fick :P jag fick till och med applåder av några killar som satt på en restaurang när vi gick förbi där. haha bra där ;) Det var roligt tyckte jag :P Det blev en lugn kväll denna kväll, och det var skönt faktiskt :)



Torsdag 20/8
Vi går ner till poolen igen denna dag, förutom Erika som stanna inne på hotellrummet idag med. Fast jag låg mest under parasollet idag med för det var så jäkla varmt ute. Dom andra badade i poolen men det var för kallt för min del tyckte jag, så jag skippa det. Men vi låg inte vid poolen så länge, tror dom andra tyckte med att det var väldigt varmt. Så vi gick och kikade i affärer istället. Tina visste en bra affär med peak tröjor som vi gick till, alla köpte sig en varsin tröja där. och vi fick även ett grupp pris, tröjorna skulle kosta 50 leva styck, men vi fick betala 45 leva styck, bra där ;) jag köpte även en limpa cigaretter till mamma som jag hade lovat. Tina gick hem efter en stund till hotellet för hon mådde inge bra. Vi andra gick en stund till och kikade. När vi var klara så gick vi tillbaka till hotellet igen och gjorde ordning oss för kvällen. Den här gången bestämde vi oss för att gå tillbaka till restaurangen där vi fick gratis shots efter maten. Och visst kände dom igen oss när vi kom dit, dom hälsade så glatt på oss. Vi hälsade även på hon som sjöng sist vi var där, vi frågade om hon inte skulle sjunga idag, men det skulle hon om en stund :) när vi hade ätit och sådär så kommer hon som sjunger fram till oss med mikrofonen och vill att Erika ska sjunga med till "vem vet inte du" :P haha. Men vi alla sjöng med istället utan mikrofon, vi hördes ändå ;) Även killen som Jessica hade spanat in förra gången ropade vi till oss och fick veta att han hette Christian, vi frågade även om vi fick ta ett kort på honom och Jessica och det gick så bra så ;)
När vi hade ätit klart så gick vi tillbaka till hotellet för att dricka lite innan vi gick vidare till "Kung i baren". På vägen dit så hör jag att någon skriker till bakom mig, då var det Tina som hade lyckats stukat foten och skrapat upp sina knän när hon gick ner från en trottoar, den var tydligen högre än vad hon trodde sa hon :P Jag fick någon jäkla ryck då och skriker till henne att hon har förstört mina leggins som hon hade lånat den kvällen :P Inte typ: Hur gick det? eller något liknande.. utan nej.. mina leggins var väldigt viktiga. Och gud vad jag har fått höra det av tjejerna efter allting! det kommer dom aldrig glömma.






Väl inne på "kung i baren" så var det drag som aldrig förr! Men jag tror det var jag, Erika och Jessica som  tog det lugnt den kvällen. Dom andra tre härjade som aldrig förr. Under kvällen så var det några killar som stod på bardisken och klädde av sig alla kläder och dansa som aldrig förr! haha det tyckte vi var roligt ;) Vid tre på natten så hade vi tröttnat och gick tillbaka till hotellet och sov.







Fredag 21/8
Denna dag gick vi till stranden förutom Erika. Men hon kom efter ett tag också. Vi stekte som aldrig förr eftersom det var sista chansen nu. Efter en heldag på stranden så blir det stan igen för att köpa det sista. Jag köpte ett halsband med mitt namn på, björn borg trosor och en tröja till brorsan. När vi var på väg tillbaka till hotellet så bestämde sig Marie för att göra en henna tatuering för att skrämma hennes föräldrar som hade sagt till henne innan hon åkte att det hon absolut inte fick göra var att tatuera sig. Så hon gjorde en tatuering med tassar på och en som det stod Funkö (hennes efternamn är Funke). Dom blev så snygga så ;P Efter det var det bara att gå tillbaka till hotellet och sen gå ut och äta sista måltiden. Men Tina mådde inge bra så hon stannade på hotellrummet. Vi gick till en restaurang som Emelie hade hört från killarna att den skulle vara bra. Alla förutom jag beställde grillspett, för min del blev det kycklingfile, och det var hur gott som helst :) 
När vi var klara så gick vi tillbaka mot hotellet, men på vägen hitta jag någon grej som man kunde göra massa olika figurer med, tänkte att jag kunde köpa den till Julia (min låtsassyster). Så det blev en sån till henne. Sen gick jag, Erika och Jessica upp till Tina för att höra hur hon mådde, och det var väl inte så bra med henne. Jag började packa lite och Erika och Jessica skulle gå upp till dom och göra likadant. Sen var det dags att försöka sova.









Lördag 22/8
Klockan ringde klockan 07.00, det var segt att gå upp kan jag ju lova! När vi var klara och hade packat klart allt så gick vi upp till Erika och Jessica som inte var klara än. Vi käkade lite frukost fast jag fick knappt i mig något. Sen åkte vi ner till lobbyn för att checka ut, eller Jessica och Tina gjorde det så gick jag och Erika ut så länge. Där var redan Emelie och Marie och killarna som också skulle resa hem idag. Vi vänta en liten stund på bussen sen bar det iväg till flygplatsen.

På flygplatsen så ser vi sunes mamma igen :P flera gånger för den delen ;) Vi går lite i taxfreen men jag köpte inget. Jag var mer inne på min rygg för det kliade på den som aldrig förr. Folk måste ha trott att jag var knäpp eller något som gick och kliade hela tiden. Men hade fått solklåda så det klia ju som aldrig förr, gissa om jag blev galen på det! Vi satte oss på en trappa och väntade och väntade.. sen kunde vi hoppa på bussen till flygplanet. På planet så köpte jag mig en kopp te och en macka, och det var nog dagens höjdpunkt, för jag var så jäkla hungrig då så det krampade till och med i min mage. Gud vad gott det var kan jag ju lova. Somna till en stund, när jag vaknade så vet jag inte ens hur Erika och jag kom in i det, men vi började tänka med varandra: vad heter Rumäniens huvudstad? vad heter Kroatiens huvudstad? Vad heter vitrysslands huvudstad? Vart ligger Belgrad? Vart ligger Kiev? Gud vad vi funderade länge på det, men vi kom aldrig på det. Så tillslut gav vi oss.



När vi kom till Arlanda så tog det inte alls lång tid innan vi fick vårat bagage. Stod brevid sunes mamma då Btw ;) haha. i alla fall, jag, Tina, Erika och Jessica blev hämtade av Tinas pappa och Marie och Emelie blev hämtade av Maries föräldrar. När vi satt i bilen så kom Erika och jag på vårat problem igen, så Erikas smsade en kompis till henne och då fick vi svar på alla våra frågor, tack! då var det ur världen :p

jag var hemma i Karlskoga vid 17.00.
Fick bakad potatis av mamma då som jag hade beställt. Var så himla sugen på det i Bulgarien :P

På kvällen var det tänkt att vi skulle ut till Vulkan i Degerfors, men jag kände mig inge bra, hade ont i magen och sprang på toa, så hoppade över det.

Men Denna vecka har varit hur rolig och underbar som helst!
Måste göras om! :D
Tack Tina, Erika, Marie, Jessica och Emelie som gjorde den här veckan så himla bra :) <3 <3
NI är bäst! <3

Hoppas ni har orkat läsa allting nu ;)


// Jenny


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, du kunde ju ha kopierat min text ju. =P

Och nu blev jag lite sur på att de smörjde in dig på stranden och inte mig, de var ju jag som fick lida av det ju.. =(

Tack för veckan.. =)

2009-08-31 @ 23:07:56
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Erika

Och tack för att du inte la ut bilder där mitt ansikte syns.. =)

2009-08-31 @ 23:08:43
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Moster

Ni verkar ha haft en toppenvecka,vilket jag ville ni skulle få. Ni är ett härligt gäng. Puss&Kram

2009-09-01 @ 12:13:04
Postat av: Emelie

TACK för en TOPPENvecka!!! <3

2009-09-01 @ 14:25:03
Postat av: Marie

tack för veckan :D<3 roligt inlägg! :)

2009-09-01 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0