Måndag!

Dagarna börjar närma sig Sunny Beach nu..
Gud vad jag längtar alltså, behöver verkligen komma ifrån nu känner jag..
Har varit mycket ett tag nu med allt.
Men det går framåt, och det börjar lösa sig, skönt de :)

Jobbat idag, har varit lugnt hela dagen tycker jag.

Gick hem sen åkte jag och hämtade Tina direkt.
Hon skulle nämligen hjälpa mamma med internet.
Vi har skaffat ett nytt modem och det fungerar inte..
Jag har försökt men det har inte funkat..
Men tina ringde idag till tele2,s support, och det är tydligen något med nätet.. för våran hemtelefon fungerar inte heller. Så det skulle vara några tekniker som skulle fixa det inom 5 arbetsdagar.
Så får hoppas det blir bra snart, jobbigt att inte ha någon telefon ju.

Annars har det bar varit lugnt idag efter jobbet :)
Sitter själv i Tinas lägenhet nu..
Tina är i Degerfors för hon ska jobba imorgon 7 på morgonen så jag är kattvakt idag till imorgon.
Men Belse är ute just nu, så det är väldigt ensamt här :P tråkigt ju!
Men jag får roa mig med internet och tvn en stund till innan det blir sängen, för imorgon blir det jobb igen.. eller resten av veckan helt enkelt blir det jobb ;P

Lite uppdaterat igen :)
härligt ;)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0