Lugn helg :)

Helgen har varit lugn för min del, men det behövdes faktiskt.
Har varit en del festande i några helger nu.
Men nästa helg kör jag igen, för då fyller Catte 20 :D
sen helgen där på så blir det sunny beach så då kör vi en hel vecka ;) och direkt när vi kommer hem därifrån så blir det vulkanmarken, så det blir en del ;)  uj uj :P Men det ska bli roligt :D

Igår så åkte jag in till Tina i Degerfors för hon var barnvakt åt Marcus.
Vi käkade och sådär, sen spelade vi Buzz :P jag förlorade båda gångerna, skit spel :P haha.

Och idag har jag inte gjort något direkt.. varit hemma och umgåts med mamma bara.

Imorgon kommer brorsan hem...
Men träffar honom inte då :(
Men inget att göra åt.

Nej nu blir det kebabsallad för min del :P
Gött de ;)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0