Det närmar sig!

Snart är vi i Bulgarien, och gud som jag längtar!
men än har jag inte fått någon resfeber, men det kommer väl.
Imorgon kväll klockan 21.30 så åker tåget från Örebro mot Arlanda :)
Så man kan ju säga att det är i morgon som vi åker, fast planet lyfter inte förrän på lördag morgon klockan 06.20!
Snacka om att man kommer vara trött på lördagen, kommer ju inte kunna sova något natten till lördag... blir ju att sitta på arlanda från 02 på natten och hänga... Men vi får väl spela kort eller något sånt :)
Så det är bara att ringa när ni vill på natten imorgon ;) hahaha.


Nej blir inte mycket uppdatering här inte..
Har inte tid.
Ska ut på en promenad nu med Zelda och mamma :)
Sen ska jag direkt iväg till pappa och fira att han har fyllt år :)
Har köpt lite paket till honom, sen ska vi äta mat tillsammans och sådär :)
Får se hur mycket pappa kommer säga att jag ska vara försiktig där nere :P haha.

Nej promenad var det :)
Blir nog en sista uppdatering imorgon innan jag åker :)

Tjaoo!

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0