Solig Lördag :)

Idag är det lördag och jag har jobbat :)
Tyckte faktiskt inte det var så himla mycket folk idag.. men det är klart.. det är nog inte så många som har pengar nu. Blir nog bättre nästa helg, fast då jobbar ju inte jag =/
Men men.. dagen har gått ganska fort iaf :) många som köpte vaxdukar idag, så vissa har tagit slut så jag har fått tagit fram nya, lite kul att få välja :)

Direkt när jag kom hem från jobbet så gick jag och Linnea ut på en promenad med hennes söta vovvar :)
Så vi hann och prata en del, alltid lika trevligt att träffas :) <3

Sen har jag suttit och hjälpt mamma att kolla lite tågbiljetter till Öland, hon är ju inte så himla teknisk, så därför fick jag hjälpa henne här vid datorn. Har även visat lite bilder för henne på datorn :)

Och nu gör jag ingenting...
Mamma diskar och jag har tråkigt...

Vad blir det ikväll egentligen?

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0