Påskhelgen :)

Jahopp, då är påskhelgen över.

Idag åkte min moster och kusin hem till Öland igen :(
Tråkigt måste jag säga, jag har haft så kul när dom har varit här.
Blev så himla tomt när dom åkte :(
Saknade dom på en gång när dom hade åkt, och saknar dom fortfarande.

Tänkte bara berätta lite om gårdagen :)
Då åkte kusin och jag och hämtade upp Tina hemma hos henne.
Sen åkte vi till Boda Borg :)
Det är nästan som en tradition när Kusin kommer hit ;)
Iaf, vi var där i typ 5.5 timmar.
17 stämplar klarade vi :) det är jag nöjd med faktiskt. Har inte klarat så många förut någon gång.
Så det var roligt :) När vi kom hem från boda så var vi utsvultna :P Men maten var precis klar då, så det var gott med mat :) sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen :) Spelade TP med Brorsan och Catte också :)


Idag när dom hade åkt så fick jag sten tråkigt på en gång.
Tina hade åkt till skolan, så kunde inte hitta på något med henne.
Men murra skickade sms och skrev att hon hade tråkigt, så vi tänkte att vi skulle hitta på någonting. Men vad?? jaa det var frågan... shit vad problem vi hade. Vi kom aldrig på vad vi skulle göra. Vi frågade wall om hon var på och hitta på något, och det var hon. Men hon visste inte vad. Vi frågade Erika om hon var på och om hon visste något vi kunde göra, men ingen kom på :P
Sen missade Murra bussen från bråten två gånger, så till slut tog hon Tanten och gick hem :P
Så när jag hade käkat klart så gick jag och mötte henne :)
Sen kom erika och mötte oss också, så vi gick sen hem till murra och spelade skipbo :)
Sen drog jag till Tina. Vi tog det bara lugnt, och sen gjorde hon ordning en soppa som vi käkade.

Nu är Tina på träning och jag sitter här själv.
Har på fotboll på tv just nu.
Liverpool ska precis börja spela!! :D
måste ju kolla på min blivande man ;)
FERNANDO TORRES!!!
Men sen börjar desperate, så då blir det att kolla på det :) är bara en kvart kvar. och det är dubbelavsnitt idag :D:D Bra där ;)

Förresten, jag skrev ju i förra inlägget att jag inte hittade min sladd till min kamera.
Tror ni inte jag hittade den här hemma hos Tina nu??!
Och så är kameran hemma...
vad bra!! inte..
Men men... nu vet jag ju vart allt är iaf ;)
Så bilder kommer så småningom :)

Kan även berätta att jag har världens bästa bror!!
Fick en fernando Torres affisch idag av honom :D:D
Lätt att jag ska sätta upp den över min säng :D
Tack brorsan :) <3 du är bäst!!
Visst, han kan vara lite små dum ibland, men det är fan inte ofta!
Han är världens bästa bror <3

Sådär, nu ska jag tända lite ljus och sen kolla på liverpool!!
Sen slå över till desperate :D

Ha det så bra :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0