Lördag

Och så var det lördag igen.
Idag under förmiddan har jag bara latat mig.
Sitter i sängen nu med tvn framför mig, och kollar runt lite på internet på datorn :)
Vaknade 09.30 imorse av att Tina skickade sms. Hon frågade om jag kunde ringa så jag ringde upp henne då :)
Hon hade det bara bra på Åland. Dom hade förlorat den första matchen sa hon. Får se hur dom andra matcherna går.

Jag känner att jag är helt seg idag... gäspar hela tiden.
Vill hitta på någonting så jag blir piggare.. men frågan är bara vad?
Måste diska också, har världens disk och jag drar bara ut på det :(
Men har verkligen ingen lust att ställa mig och diska precis.

Men idag tror jag att jag ska träffa pappa en stund.
Sen blir det plankstek hemma hos mamma :) gött de! Nu skulle Tina vara hemma haha ;)

Sen ikväll vet jag inte riktigt vad det blir :S
Det var ju tal om att vi skulle festa..
 Men jag vet inte vart, hur och när :P
Så hmm... känner mig inte så taggad just nu faktiskt.
Så jag får se hur det blir helt enkelt.

Blir nog någon mer uppdatering idag :)

Ha det så bra :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0