Besök från Öland :)

Dags för uppdatering ;)

I fredags så kom min Kusin och moster hit från Öland :)
Vi käkade god mat och sen kom Tina så vi kollade på talang tillsammans allihopa :) Sen blev det självklart Skipbo ;) Så i fredags blev det en lugn och trevlig kväll :)

I Lördags så gick jag, kusin, moster och mamma på stan en liten stund i värmen :) åkte till mammas jobb och käkade mat sen hem och lämnade av mamma. Vi andra åkte in till örebro för att hälsa på min andra kusin som bor där och hans familj :) Så himla söta barn har dom :) Har tagit kort men tyvärr så har jag tappat bort min sladd till kameran (igen) så kan inte ladda över bilderna till datorn :( Men om jag hittar sladden så lovar jag att visa bilder :) Vi fikade, gick till lekparken och lekte massa med barnen, sen gick vi hem och käkade igen :P sen drog vi hem till Karlskoga igen. Då var det dags för fest. Blev hemma hos Therre. Men först blev vi lite folk hemma hos mig, så kom inte iväg till Therre förrän vid halv tio på kvällen. Vid elva så drog vi till statt. Stans kö var det!! Väl där inne så var det hur mycket folk som helst!! Var ju inte ens roligt där för att det var så himla mycket folk... så jag, kusin och Tina gick vid halv ett och köpte mat på Max, sen hem till mig för att snacka lite med moster :) Följde Tina hem en bit, sen slocknade jag!

Idag vaknade jag klockan 09.00 :O:O:O helt sjukt ju !!!
Och igår vaknade jag 08.30 !!
Det är absolut inte likt mig!! uj uj uj...
De du Madde ;) haha.

Jag var inte bakis idag, men det är ju ganska så förståligt. drack bara två öl och två cider igår :)
Idag så har man väl inte gjort så mycket, spelat Skibo som vanligt ;)
Åkt och köpt kinamat :P MUMS :P
Sen blev vi bjudna hem till Sofie på födelsedagsfika :D Där var alla mina fnask :P
Mycket skratt kan man ju säga att det blev :D
tack för en trevlig kväll allihopa :D

Just nu sitter kusin och Tina och spelar monopol, KUL!! Inte.
Så jag satte mig här vid datorn...
Hoppas på att det blir lite skibo sen ;)
Ska hämta brorsan senare också, sen blir det fan att sova.
Är hur trött som helst!

Sådär, nu har jag uppdaterat lite :)

// Jenny



Kommentarer
Postat av: Madde

det är åldern.... eller inte, om man tänker på MIN morgontrötthet! Du är utvilad helt enkelt, skönt för dig!

Fanns andra som hade kul i lördagskväll, säger inget namn.... you know who! Trist att ni inte hade det.

Vi hörs!Kram...

2009-04-12 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0