Väntan

Nu sitter man hos Tina igen :P
Fick skjuts av mamma hit förut för hon skulle ändå till sin kompis, så då passade jag på ;)

Vad har vi gjort då?
Kollat på tv, sen kom hennes mamma och lillebror hit en stund. Han är såå himla skön hennes lillebror alltså :P så rolig!
Sen ringde Catte :) Så vi styrde upp att det blir en filmkväll här. Hon skulle ringa blirren också :D Så det ska bli kul faktiskt och mysigt :)

Så just nu så väntar vi på att Blirren och Catte ska komma :D
Dom skulle förbi kronhallen också innan :)
Får se vad det blir för film vi ska kolla på..
Sen blir det väl även lite skitsnack också ;)

Fast jag vill ju se ensam mamma söker sen ju =/..
Men det märks hur det blir med det ;P

Tina och jag har pratat om att åka till Ullared senare.. typ i november eller nåt och köpa julklappar.
Skulle vara grymt kul faktiskt!! :)
Det är roligt att gå där i flera timmar, alltid kul att shoppa liksom ;)
Hoppas det blir av nu :)

Nej nu får dom där körvarna komma snart tycker jag ;)

Ha det så bra allihopa :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0