Min onsdag :)

Nu var det dags att blogga igen :P

Inatt sov jag hos Tina, vaknade av att jag fick rethosta!
Hur jobbigt som helst, Tina blev väckt pga det också... upps :P
Det gav sig ju inte heller, hostade säkert i tjugo minuter eller något..
Men till slut gav det sig och jag kunde somna om.

Hade körlektion imorse klockan 8.40, så det blev tidigt att gå upp idag för min del! eftersom jag inte är så van med det..
Men gick hyfsat bra ändå :)
Körlektionen gick väldigt bra med :) så det var roligt. Och han som jag kör med sa även det med, att idag gick det riktigt bra och att jag borde vara nöjd.

Direkt efter körlektionen så cyklade jag till jobbet.
Märkte massa varor som har kommit, väldigt fina saker faktiskt :)
Fina lyktor, änglar m.m.

Hade en kort dag på jobbet idag, 10-14. Riktigt skönt faktiskt.
Gick in på Willys för att köpa lite mat till Tina och mig, när jag var på väg ut från kulan så blir jag stoppad av "Telenor", SUCK!!! Vet inte hur länge jag stod där.. orkade inte lyssna heller.
Min telefon var ju så himla dålig enligt dom och blablabla...
Det får jag väl avgöra själv eller?? Sånna där är sååå jobbiga, visst, dom gör deras jobb, men det är grymt jobbigt för oss kunder faktiskt. Men till slut kom jag ifrån dom, och då cyklade jag hem till Tina.
Började diska på en gång, sen städade jag undan lite.
Började steka köttet som jag hade köpt, sen kom Tina.. och då tog hon över :P haha.
Medans vi käkade den goda maten så kollade vi på film, det blev wallander (Afrikanen). Mycket bra, älskar wallander, riktigt bra filmer faktiskt.
Efter filmen blev jag så sugen på att baka kladdkaka, eller egentligen vr jag redan sugen på det när jag var på jobbet. Men när jag kom till Tina så såg jag att hon inte hade något margarin, så Tina cyklade till kronhallen eter filmen och köpte det :) så medans hon gjorde det, så plockade jag ordning lite.
Sen var det dags för kladdkaka :P MUMS !!
Men jag blev inte riktigt nöjd med den, vill ha den kladdigare.
Men men... det funkar ändå :P

Förresten, Igår fick jag veta av mamma att min moster ska komma hit nästa vecka :D
Det ska bli roligt att träffa henne faktiskt, inte sett henne sen min student. Så det ska bli roligt :)
Synd att inte Johanna kan följa med :( Min kusin vitamin <3




Sitter och kollar på idol nu..
Ibland kan man ju börja undra alltså.. haha :P

Nej ska tjata på att Tina ska skriva blogg snart ;)
Får se om jag kommer lyckas med det ;)

Sen blir det att kolla på vem kan slå Filip och Fredrik ;P
Heja Filip och Fredrik !!! :D

Ha det så bra hörrni :)

Puss // Jenny <3

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag tror han va farfar till lisa och david. Ja, för det va carlos pappa. tack gumman! <3

2008-09-17 @ 21:13:10
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0