Torsdag och Grejer ;P

Ny dag med nya möjligheter...

Hade körlektion idag med, klockan 13.00. Så innan det tog jag det bara lugnt och gjorde ordning och sådär :)
Eller egentligen hade jag "Lilla Uppkörningen" som det heter, det är som en uppkörning ungefär, man får ingen hjälp utan dom säger vad jag ska göra bara. Gick bra faktiskt, bättre än vad jag själv trodde det skulle göra :) Så det känns bra! Imorgon har jag körlektion igen, hoppas det går lika bra då :)

Efter det så cyklade jag till mammas jobb för att hälsa på en liten stund :P
Fick med mig Broccolisoppa när jag skulle hem, huuur gott som helst !! älskar det! Om ni aldrig har ätit det så ska ni verkligen testa det :D Mums!!
Sen cyklade jag ner till OjOjOj och hälsade på en stund :)
Nu har Linnea en praktikplats där iaf om hon inte får vara på Rävåsen, så det måste nog kännas bra att hon har ett ställe iaf! :) Vecka 41 kommer hon till oss isånna fall :) Kan bli roligt faktiskt.
Efter att jag hade hälsat på där en stund så gick jag och kollade på skor, men det är sååå svårt att hitta några för min del.. men men.. jag träffade min kusin Helen med :) Kul!

Sen cyklade jag hem till Tina eftersom jag var tvungen att vara hemma där 16.30 för jag hade  hennes nycklar :p
Så satte mig och käkade broccolisoppa! sen ringde Emelie, låset till tvättstugan fungerade inte med hennes nyckel så hon undrade ifall jag kunde komma med Tinas nyckel och prova.. Men den fungerade inte heller :S helt sjukt, det var ju som om dom hade bytt ut låset :S Men då ska dom väl säga det? skicka ut lappar eller vad som helst?? aja.. skumt i alla fall.

Sen kom Tina hem och då tog vi det bara lugnt, kollade på tv :)
Men cyklade hem vid 18 för skulle hjälpa Irene med Zelda, ge henne mat och promenad :)
Mamma följde med på promenaden också, snällt :)

Och nu sitter man här vid datorn igen ;P
Blir en dusch sen kolla på idol och filip och Fredrik ;D HEJA DOM !!! :P
Blir väl sängen ganska så tidigt ikväll eftersom det blir tidigt imorgon. Men är ju ledig imorgon så kan ju åka hem efter körlektionen och ta det lugnt bara :)

Vill ha körkort NU !!

Sådär, nu har jag fått skrivit av mig lite :)

Puss & Kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0