Spontan Festkväll!

Jo det kan man säga att det blev igår..

Jag satt och snackade lite med brorsan och hans kompisar en stund, och på något sätt så blev jag sugen på att gå ut. Eftersom alla andra skulle ut så tänkte jag att nej men då kan ju inte jag sitta hemma medans alla har roligt. Så jag ringde till Tina och sa att jag börjar bli sugen på att festa med dom, men hade ju inget att dricka. Tina sa att hon kanske kunde fixa på något sätt och att hon skulle ringa upp mig sen. Då ringde jag till Emelie och sa att jag hade ändrat mig och ville med ut, och frågade vilka det var som skulle med, och det var ju faktiskt en hel del :) roligt ju :)

Efter att jag hade pratat med henne så blev det pizza med mamma :P gott :D det blev en pizza med gul sås som Tinas lillebror brukar säga :P haha helt söt :P
Efter pizzan så blev det en promenad med Linnea :) hur gött som helst och det var även ett tag sen vi sågs, så det var riktigt roligt att prata faktiskt :) Älskar dig vännen min <3 Vi kommer nog alltid vara vänner, vad som än händer. Vi har ju känt varandra sen jag vet inte hur liten jag var, och Linnea är ju ändå 4 år yngre, så om jag var liten liksom, då måste hon ha varit pytteliten :P nej men helt enkelt, vi har känt varandra sååå länge och vi kommer nog alltid att göra det med!
Men I alla fall, Tina ringde när vi var på promenaden och sa att jag fick köpa öl av Malin :) Hur snällt som helst, så då var kvällen fixad för min del :D

Sen efter promenaden så blev det bråttom. Tina och Malin skulle hämta upp mig och jag hade inte kommit in i duschen än. Så det blev en snabbdusch och sen på med några kläder. Hann faktiskt sminka mig lite snabbt också. sen kom dom, så fick fixa håret hos Tina ;P sen var det dags att åka till Patrik där wall och Emelie redan var. sen kom det bara mer och mer folk :) Blev statt för min del i alla fall, fast jag knappt har några pengar.. men men. Nu är jag väldigt pank!! Tur att jag får pengar på torsdag säger jag bara! det behövs nu!

Det var hyfsat roligt på statt faktiskt, för att vara helgen innan löning i alla fall. Ganska mycket folk också. Så kvällen dög faktiskt :)

Och idag mår jag hur bra som helst också :D
Underbart väder ute med.
Var hur skönt som helst när jag gick hem från Tina :)
Älskar höst väder, hur mysigt som helst :)

Får se om det blir något mer inlägg senare.
Det märks :)

Puss // Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dig med gumman <3<3

2008-09-21 @ 17:02:59
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0