Skärpning!

Nej jag får börja skärpa mig nu, bara håller på och slarvar med min blogg.

I lördags blev det inflyttningsfest hos Anna :)
Wall, jag och paath började lite innan hos Tina :) sen drog vi vidare till Anna, vilket inte är så långt från Tina ;)
Var roligt där faktiskt :) träffade massa folk och pratade och sådär :)
Sen drog vi vidare till Wickan, brorsans band skulle spela där.
Dom skulle börja 23.00 och vi kom senare än det så jag blev rädd att jag skulle missa lite av dom. Men som tur va så hade dom inte börjat när vi kom! Ställde mig längst fram såklart ;) riktigt bra var dom faktiskt :D Blev helt mosad också!! har världens blåmärke på mitt knä. Nej men det var lyckad i lördags i alla fall :D

I söndags (igår) så mådde jag faktiskt bra :) men klämde i och för sig i mig en kebabrulle på vägen hem från wickan ;P så det var nog det som gjorde att jag mådde bra dagen efter ;) Duschade och gjorde ordning mig sen blev det Kalas. Fick åka själv dit för mamma mådde inge bra plus att moster var här då, och brorsan försökte jag med men han var bakis och orkade inte ;) Så jag åkte dit själv, gick bra såklart :) Fick träffa mi Kusin Therese som jag inte gör alls ofta eftersom hon bor i Göteborg. Så det var riktigt roligt faktiskt :) Sen fick jag skjuts av min farmor hem, snällt :)

Idag är det måndag igen, helt sjukt vad dagarna går fort!!
Och idag åkte min moster hem till Öland igen :(
Vädligt tråkigt faktiskt, för jag tyckte det var roligt att hon var här, kan prata med henne så bra :) och vi har roligt ihop också :) Hon ringde mig förut när hon var mellan Karlskoga och Örebro, sa hejdå och sådär.

Slutade två idag på jobbet så gick till Paris och käkade med Catte och Ellinor :) Eller dom käkade inte utan det gjorde bara jag :P Men det var trevligt i alla fall :)

Och nu sitter man är, är trött!
Blir nog vänner snart skulle jag tro ;)
Älskar den serien alltså!!! <3

När jag kom hem förut från stan så hade moster skrivit en lapp som låg på köksbordet.
Blev ju nästan lite tårögd, det var ju inget direkt speciellt hon skrev, utan att hon kommer sakna oss och sådär.
Men det var så gulligt tyckte jag, och självklart kommer jag sakna henne också!! <3<3

Jag ska nog planera in en helg och åka ner till dom på Öland.
Skönt att komma ifrån lite faktiskt.
Så får se när det blir :)

Ha det så bra :)

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0