Örebro

Japp idag blev det Örebro, Ikea, skopunkten och marieberg stod på listan :P
Var inne med Tina, Catte och Blirren :)
Moster åkte även in med oss.. men hon åkte till hennes son Jonas och hälsade på han och Cissi och självklart barnen :)
Jag vill också hälsa på dom!! har inte träffat dom på evigheter :(
Men fick träffa Jonas en stund när han lämnade av Moster i alla fall:) Kul att se honom faktiskt :)
Köpte ett par skor, en tröja och en tubtopp :) så nu har jag lite att ha på mig tills imorn :)

Ska bli roligt imorgon faktiskt :)
Får träffa lite folk som jag inte har träffat på ett tag, så det blir skojj :)

Sen blir det wickan och kolla in brorsans band! :)
Kom gärna dit och titta :D

Är hur trött som helst nu..
Blir lugnt ikväll och tidigt skulle jag tro.

Imorgon blir det marken :)
Fast mamma har blivit sjuk, så vi får se om hon hänger med, annars blir det jag, moster och Tina :)

Puss på er // jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0