Några Tips :)

Japp tänkte ge några tips här bara på låtar som jag tycker är bra :)

Katy Perry - I kissed a girl
en hel skön låt verkligen :)

Simple plan - I can wait forever
En mycket fin och bra låt :)

Sen så tänkte jag även tipsa brorsans band :)
Dom har en egen sida på my space så kolla gärna in den och lyssna på några av deras låtar som är på högersidan :)
Låten "same old story" är mycket bra enligt mig i alla fall :)
Så ta en titt vettja :)
www.myspace.com/sameoldstorysweden

I Helgen tror jag det var så var dom förband åt Nanne Grönvall, lite häftigt faktiskt :)
men dom är bra faktiskt, om man gillar den musik stilen förstås :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Håll i dig JennyYatzy imorgon har vi massor att göra... Mycke vaxdukar säljer vi :)) Ses imöra!

2008-09-05 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0