Ledig och Körlektion

Idag var man ledig från jobbet, men hade ingen sovmorgon för det i alla fall..
eller ja.. klockan 10 är väl ganska bra i alla fall? Men alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR att sova och 10 är väldigt tidigt för mig :P
Men jag har sovit så dåligt inatt, så jag var vaken innan klockan ringde, sov hos Tina, och hon sov ju som en stock! men hon vaknade sen när jag gick upp.
Cyklade iväg till körskolan och körde sista gången med vänstersvängar på landsväg. Gick bra faktiskt, han sa att jag vet hur man gör nu, men det enda som jag tycker är svårt är att veta hur fort det går för mötande bilar och för bakomvarande, så jag tvekar då! men jag vet i alla fall hur man gör, så det känns bra!
Imorgon ska jag köra igen, och då är det repetitioner på annat som jag har gjort tidigare.

Efter körlektionen så cyklade jag till Tina igen, vi skulle iväg till innebandybutiken för hon ville prova en hjälm som hon så gärna vill ha. Men det var stängt :( så blev inget med det :( synd faktiskt.
Så gick hem till henne medans jag väntade på att klockan skulle närma sig 13.

Sen cyklade jag till stan för att möta upp Therre, för vi skulle käka på paris och snacka skit.
Blirren skulle med också, men hon var så seg så blev inget med det :P
Klockan typ 16.00 kom hon, och då skulle Therre hem :p
Så vi drog till Emelie :)
Satt där en stund och snackade :)
Sen blev det att cykla hemåt för mig...
Är sååååå trött idag eftersom jag har sovit dåligt inatt.
Så blir duschen nu sen bara ta det lugnt.

Har fått hosta nu med... helt jobbigt !
förkylningen har inte gått över heller!
nej nu blir det annat..

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0