JennyYatzy som madde säger ;)

Haha jaa det blir jag kallad av Madde på jobbet för att jag spelar så himla mycket yatzy ;) haha lite roligt faktiskt :P

Idag har jag jobbat med henne :) Tiden gick jättefort faktiskt :) Kunder hela tiden och guuud vad vi sålde massa vaxdukar!! Men det förstår jag, det är billigt, 29 kr/meter!! Vi håller på och säljer ut alla vaxdukar nu innan jul, för sen tar vi bort vaxdukarna. Nya panelgardiner har vi med fått in, jättefina är dom verkligen :)
Visste ju att Emelie vill ha vinröda gardiner, så jag fick ta hem olika varianter med vinrött i så hon får titta ifall det är några som hon gillar och om dom passar :) hur bra som helst :) skickade ett sms och sa det till Emelie och hon blev jätteglad :D Hoppas det är några som faller henne i smaken då ;)
Mamma var även förbi och kollade lite, hon shoppade också ;P ( tur för henne;) ) haha :D Först blev det ett par gardiner till mig som hon handlade och även en ram till studentkortet :) Sen när jag slutade så kom hon och hämtade mig och då skulle hon även ha en vaxduk och två paket med panelgardiner :D Hon köpte även en nyckelring till mig som jag har tittat på väääääldigt länge faktiskt :) har aldrig blivit av att jag har köpt den. Det är en kossa på (samlar nämligen på det om det är någon som inte visste det). Så nu sitter den på mina nycklar :) Tack Mamma :) <3

Direkt när jag kom hem från jobbet så fick jag gå över till grannen och gå ut med Zelda för hon hade inte varit ute på ett tag :) Så gick nere vid sjön i regnet, usch och fy! Men Zelda var hur glad som helst iaf, och det är ju tur de :)
Sen lämnade jag henne och gick in till mig, käkade mat för jag var så himla hungrig! hur gott som helst var det :) Det smakar extra gott när man är sååå hungrig :)
Efter det så ville jag ha upp mina gardiner så började byta :) Blev jättesnyggt och bra :D Ska ha nya krukor och nya blommor nu tänkte jag :) då blir det supersnyggt ;D
Har även rensat i min garderob lite också :)

Så nu tänkte jag faktiskt fortsätta att städa och dammsuga! det behövs hehe ;)

sen ut med Zelda igen och ge henne mat såklart :)

Blir att åka till Emelie sen så hon får se gardinerna :)
Ska bli kul och se vad hon tycker :)
Tina ska även komma in då till Emelie med bullar ;)
Hennes mammas bullar är det, huuuur goda som helst :D Mums :p

Nej ska fortsätta städa nu ;)
Bråttom!


Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0