Jag är för dålig på det här!

Mjo det kan man ju verkligen säga att jag är! Har ju inte uppdaterat på jättelänge! Fy på mig!

Men egentligen har jag inte så mycket att berätta i alla fall.. Inget intressant vad jag vet.

Har haft lite körlektioner i veckan, i förrgår tror jag det var, då lärde jag mig hur man gör när man ska köra om någon. Sen idag har jag haft körlektion, gick inge vidare faktiskt! om jag hade haft uppkörning så hade jag kuggad på en gång, det kan jag lova! Missade när en skulle gå över vägen, sen missade jag två cyklister också... dumma mig! Men så kan det gå ibland...  Bokade in en körlektion imorgon också, för då ska det gå bättre!! Hoppas på det i alla fall. Vill ha det här jäkla körkortet nu!

Annars då, har jobbat idag :) skön idag, 10 - 14 :) Riktigt gött faktiskt. Har packat upp massa varor idag och märkt dom. Så dagen gick väldigt fort faktiskt. Och mycket folk har det varit med på förmiddagen, men det är ju löning idag så kanske inte så konstigt ! ;) Har ju själv fått min första lön idag! Har inte kollat än på kontot men vet ju hur mycket jag har fått :P Jag klagar inte i alla fall :)

Jaadu... Moster är kvar än här :) Dom som inte vet så bor hon på Öland och har kommit hit för att hälsa på :) Mamma jobbar ju i och för sig, så hon får ju vara själv om dagarna när jag jobbar, för brorsan sover ju bort hela dagarna ungefär. Men hon går på stan och sysselsätter sig allt :) så det är ju bra. Hon har varit inne hos mig när jag har jobbat och shoppat lite :) kul de ! :)

Sen vill jag bara säga att jag är trött på folk som håller på och ljuger!
Varför inte säga sanningen bara??
För feg kanske?
Men då får man ta lite mod och berätta istället för att hålla tyst...
Får ju veta på ett och annat sätt i alla fall.
Blir så trött på sånt där.
Jag har alltid haft svårt och lita på folk, och kommer nog att alltid ha det med..
Men det blir ju inte bättre heller att lita på folk när jag vet att folk bara ljuger för mig!
så jag säger bara det, sluta ljug!!! och väx upp och ta mod och säg sanningen istället!
Sådär, nu fick jag ur mig lite.

Visst, det finns dom som säger sanningen också, och som man kan lita på. och det är jag MYCKET glad över att det finns sånna personer!! :)

Ska snart ut med Zelda på en promenad, hon är sjuk stackare :(
Sen blir det att äta lite och sen duscha :)

Ikväll ska jag, Tina och Blirren sova hos Catte :)
Mysigt!

Har fått problem med mina ögon också!!
Vaknade upp i förrgår med röda ögon :S
Det har inte gått över än... hoppas det gör det snart!
Jag känner att dom är lite irriterade faktiskt... vet inte vad det kan vara =/

ååhh... är lite trött på mamma just nu med...
Förstod att det skulle bli såhär när jag sa det...
Men men... får se hur jag gör.

Ha det så bra :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

visst är det jobbigt med folk som ljuger för en men vilka menar du? :/ Sen varför sur på din mamma? :/ Puss <3

2008-09-25 @ 17:48:22
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Håller med dig, värre att få veta saker bakom ryggen, för oftast kommer sådant fram förr eller senare,för oftast känner man på sig att något är knas. Men så finns ju s.k vita lögner, som ibland kan skona någon från att bli sårad i onödan,eller för att klara sig ur pinsamma situationer...

Men ärlighet varar alltid längst! Hoppas att du blir bättre i ögonen, tyckte väl att det var ngt irriterat i dem idag. Apoteket har receptfria salvor som är bra om du har infektion i dem. Nu lät jag som en tjatig mamma, jag vet :-)) Ha en bra helg! Kram m

2008-09-25 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0