Ska det aldrig bli bra?

Nej nu börjar jag faktiskt snart tröttna..
Har haft problem med mina ögon jag vet inte hur länge..
Minst två veckor i alla fall..
Det kliar, det rinner, det svider, dom är röda!
Vad ska jag göra?
Jag har tagit tabletter men det hjälper inte.
Kan man vara allergisk mot något ute nu på hösten??
Eller är det något inomhus som jag är allergisk mot?
Eller är jag allergisk överhuvudtaget??
Hmm.. vem vet!
Är trött på det här nu i alla fall.

Idag är det en goig slappardag :P
Jag klagar inte ;)
Myskläder som aldrig förr och bara softar i soffan :P
Kan det bli bättre? ;)

Tina är och spelar borta match idag..
Fick sms från henne förut, dom vann :)
Härligt de :D
Och igår vann dom med här hemma :)
Hon var så glad, för hon hade gjort en bra match :D
Måste gå och kolla någon gång när dom har hemma match igen, någon som vill med? :)

Nej nu ska jag götta ner mig med Belse och kolla på tv :)

// Jenny <3

Kommentarer
Postat av: My

Jag tror nästan att du är allergisk mot pälsdjur. :S

2008-10-12 @ 20:58:39
Postat av: Jenny

Svar till My: Nja, det tror jag inte att jag är, jag har aldrig känt av det. Och det här kom innan Tina skaffade sin katt. Jag tror det är någonting ute.. men vet inte vad :S

2008-10-12 @ 21:53:15
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Therre

Kanske är bra att ringa till vårdcentralen och kolla, så det inte är något allvarligt :S

Vi måste höras någon dag och hitta på något :) PUSS

2008-10-12 @ 22:47:21
URL: http://freakkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0