Sega Jenny idag

Jaa idag har jag varit väldigt seg på jobbet..
För igår blev det mycket på jobbet, plockade upp massa krukor och vaser! prismärkte allting sen skulle allt ner till hyllorna där dom ska stå, och dom där lådorna med alla krukor och vaser väger inte så lite heller!! slet med det där jag vet inte hur länge! Sen fick man ju göra om i hyllorna också så allt skulle få plats, och det är inte alltid lätt kan jag lova! gud vad jag höll på med det där, var helt slut när dagen var slut igår. Jag drömde till och med inatt om krukor!! haha.

Så idag på jobbet var det segt, eller jag tog det väldigt lugnt i alla fall.
Fanns inga varor heller att plocka upp, för allt de har vi fixat, så det fanns inte så mycket att göra, tog fram några bord och ställde lite saker på det bara. Men sen var jag slö hela dagen, stod mest i kassan faktiskt :) skönt de med ibland. För idag känner jag i kroppen efter igår.

Men nu ska jag inte tjata om det längre :P
Ikväll kommer pappa hit till Karlskoga :D
Men blir nog att jag träffar honom imorgon :) ska bli kul faktiskt, eftersom jag inte träffar honom så ofta tyvärr :(
Så blir nog att umgås med honom i helgen lite iaf :) <3
Så i helgen blir det lugnt för mig, inge statt den här helgen :P
Har varit några helger i rad nu som jag har gått ut, så nu får det räcka :)

Är hemma hos Tina nu :)
Fast hon är iväg och tränar, så sitter här i min ensamhet med Belse (hennes katt)
Fast han är inte så social just nu, ligger och sover i fotöljen.. Men annars brukar han allt vara social kan jag lova :P Ska vara precis där man är och jamar gör han och jag vet inte vad :P

Smsade med Emelie förut, hon skulle baka bullar :P
Blev inte lite sugen för det eller :P
Gud vad gott med nybakade bullar :P finns inget bättre alltså!

Imorgon är jag ledig från jobbet, men blir ingen sovmorgon för ska ha körlektion tidigt :(
Sen ska Brorsan och jag iväg och klippa oss ;)
Någon som har något tips om hur jag ska klippa mig?? :) skriv gärna då! :)

Nej nu blir att kolla på vänner och mysa ner mig i soffan :)
Ska även ta några mackor och te :) gott :)

Ha det bra hörrni :)

Puss & kram // Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Madde

...men det var värt mödan, KANONJOBBAT! Snyggt blev det. Ha en skön helg tjejen!vila upp dig, för snart kommer det fler krukor;) Jasså, det blev mardrömmar om krukor inte om smycken :-))som jag trodde, för det var också en nöt att knäcka! Vi ses, kram!

2008-10-09 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0