Örebro Igen ;P

                                                                                            Fint träd utanför Tina :)

Japp idag blev det örebro igen för min och Tinas del.
Tina skulle till tandläkaren så jag följde med henne in, var ju ändå ledig idag från jobbet :)
Hos tandläkaren tog det typ 10 minuter för Tina, så efter det tänkte vi att vi går till stan och kikar lite :)
Jag hittade ett par jeans från wear it, leggins och en längre tröja från Ginatricot :) och Tina hittade även leggins och en längre tröja :) Båda vi är nöjda :) Det blev även mat på La baguett :P Mums!

Kom hem för en liten stund sen, Tina skulle typ direkt till träningen så jag diskade klart åt henne för hon hade börjar lite. Så nu gör jag inte alls mycket, Blirren kom hit :)
Så vi ska väl sitta och snacka litte nu ;)
Ikväll blir det Idol ;P Sen när Tina kommer hem från träningen så ska jag väl dra mig hemåt.

haha imorse så sov jag som en gris tydligen.
Jag hade inte hört när klockan hade ringt, och den hade ringt två gånger liksom :S Den tredje gången så hade Tina lagt telefonen vid mig så då hade jag vaknat till :P snacka om att sova gött ;)

Tänkte lägga in en bild på Catte, mig och Blirren från förra veckan när vi badade Jacuzzi och Catte :D




Haha vad snygga vi är ;)
Men gött var det, det kan jag lova :D

Nej nu ska jag vara social med Blirren :D

Ciao // Jenny <3 

Kommentarer
Postat av: linnea

heheh, jag vet visst blev det skillnad. ;D va ganska lämpligt att städa va? ;P gud va mysigt det såg ut då i jacuzzin! :)

2008-10-02 @ 20:54:19
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0