Om Min fredag och Lördag :)


                                                                                            Vi på statt igår :)



Nu måste jag skriva om både min fredag och om gårdagen :)
 
I fredags gick jag på stan från 14.00 till ungefär 17.30.
Blev en halsduk för min del :) sen fixade Tina och jag en inflyttningspresent till Emelie :) blev jättefint!
Tack för hjälpen Madde och Emelie på OjOjOj :)
Fick väldigt goda nyheter från min bror när han ringde mig när jag var på stan då..... bilen var klar!!!
Snacka om att jag blev glad!
Så Henke och Fredrik kom och hämtade upp mig och Tina på OjOjOj, sen åkte vi till henkes replokal, och där tog jag över bilen ;)
Åkte först hem och pratade lite med mamma, sen åkte vi till stan och hämtade upp Emelie. körde hem Emelie och Blirren, sen åkte Tina och jag till degerfors till hennes mamma :) var där en stund sen åkte vi hem till mig och då körde mamma oss till Tina :) Och då gick vi in till Emelie en stund för där var blirren också, så vi bara umgick så :) mysigt :)
Så det var otroligt kul att äntligen få köra lite!!

Igår (lördag) så kom mamma och hämtade mig vid 13.00 från Tina.
Åkte hem och duschade och sådär.
Sen fick jag skjutsa Henke, Fredrik och Johnny till Max för alla var bakfulla och sugna på det.
Så blev att köra lite till där ;) Men då var jag väldigt stressad för skulle till Annaberta och hade egentligen inte tid att köra dom, men gjorde det ändå.

När jag kom till Annaberta så började vi laga tacos och käkade det :) mums vad  gott :)
Sen började vi göra ordning oss inför kvällen... och shiit vilka problem vi hade. Ingen av oss visste vad vi skulle ha på oss, det var alltid något fel... antingen passa inte skor eller så var det något fel på tröjan eller byxorna och jag vet inte vad :P sen var det ju det där med håret också ;) visste inte hur vi skulle ha det heller :P Men till slut blev vi klara och gick till Emelie :)
Blev lite ölspel där, sen kom lite mer folk, och då kom Adam från min gamla klass i högstadiet :P haha blev helt chockad... har inte sett han på evigheter.
Sen ringde Brorsan och frågade om han och några till fick komma.. visst det gick bra.
Sen vid 23 så drog vi till statt ;) halva priset innan 23 liksom ;)
Det var hur mycket med folk som helst, så det var roligt :)
Tack alla som var med igår och gjorde kvällen så rolig :) NI är bäst <3<3<3

Idag blir det lugnt :)
Ska käka pizza med Annaberta snart ;) :P

Puss & kram // Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0