Kinamat och Rallybrudar

Igår så gick jag och Tina på stan en stund.
jag har kollat in en jacka på hm som jag har velat ha..
Men har inte haft pengar till det så har inte kunnat köpt den.
men sen frågade jag mamma om jag fick låna pengar till jackan så länge, och det fick jag :)
Så därför gick tina och jag upp igår till stan för att jag skulle köpa den..
Men då var den slut !!! det fanns bara stora storlekar kvar!!! Snacka om att jag blev ledsen :(
Så det blev ingen jacka för min del.. :(

Gick hem till mig efter stan och käkade soppa :) broccolisoppa, mums på det :P
Sen gick vi hem till Tina, gjorde ordning oss och sen kom Emelie över, och då gick vi tre till Ellinor.
Vi tog hennes bil, jag skulle köra för första gången efter att jag fick körkortet :P det var lite nervöst eftersom det var en annan bil och sådär som jag aldrig har kört :P men det gick :)
Vi åkte och hämtade upp Catte :) sen drog vi till Örebro :)

När vi kom in dit så gick vi direkt till Kinamuren, massa folk var det där.
Men vi fick ett bord i alla fall..
Och huuuur gott som helst var det :P
Så det smakade bra :) och jag var ju väldigt hungrig med så kanske smakade lite extra bra där ? ;)

Sen gick vi till bion, köpte popcorn och gott och blandat påse :)
Vi kollade på rallybrudar :) den var bra faktiskt, och rolig :)

Sen var det att köra hem efter bion :P
Det gick också bra :)
Men läskigt att köra i mörkret :P haha.
Man fick åka lite på den nya vägen nu med :P Mycket mycket bättre säger jag bara!!

När vi kom hem så skulle Emelie, Catte och ellinor till Red brick, men tina och jag var så trötta plus att tina har match idag så vi gick hemåt... Träffade Linnea på vägen hem :) pratade en liten stund.
Gick ut med Emelies vovve Freja när vi kom hem :) så go är hon!
Sen gick vi och la oss :P dyng trött var jag verkligen!

Idag åkte tina på match vid 10.30..
Så jag gick upp direkt när hon hade gått..
Kollade lite på tv.. käkade frukost och sådär.
Sen fick jag världens ryck.. började städa här!
Har plockat undan massa, dammsugit över allt, skurit golv, och diskat :)
Så hoppas tina blir glad när hon kommer hem :) Men det tror jag, hon vet ju inte om någonting :P

Så när hon kommer ska vi nog göra ordning mat. sen får vi se vad som händer och sker :P

Nu blev det ett långt inlägg, jag kan allt om jag bara vill ;)

Puss // Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0