Det var länge sen..

Ja det kan man verkligen säga att det var..
Jag är inge duktig på det här nu känner jag, men ibland är jag för lat för att gå in på datorn och skriva.

Vad har hänt då i mitt liv?
Inget speciellt faktiskt, var till statt i lördags igen.. var sådär.. men det dög allt :)
Sen under helgen har jag väl inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt :)
Tina har skaffat den där katten som jag har pratat om tidigare :) Helt go är han! vill gärna gosa och är väldigt sällskapssjuk :) Mysigt!

Igår blev det jobb, Linnea kom förbi en liten stund och hälsade på :) trevligt trevligt :)
Efter jobbet gick jag till Tina, tog det bara lugnt där. Blirren och Catte kom förbi en stund :) sen drog Blirren så då var vi bara tre kvar, satte på en film, Irene Huss :) bra filmer är det! :)
Sen efter filmen vid 23.00 så drog Catte hem. Så då blev det sängen för mig och Tina.

Idag blev det jobb igen :)
Hade även körlektion idag, gick sådär. Ibland gick det bra och ibland gick det dåligt. Men ska försöka bättra mig :P

Blirren kom ner till jobbet idag, så när jag hade slutat så tog vi en buss till Tina på en gång :)
Så nu sitter vi här :P Jag har hakat grönsaker :P Och snart kommer Murra hit en stund :) Tina är på träning :P

Ikväll blir det tv kväll, klockan 20.00 är det SOS Familj på tv 3, och sen klockan 21.00 är det desperate på femman :) det måste ni kolla på hörrni ;)

På torsdag kväll kommer pappa hit med mera :)
Ska bli kul att träffa alla :D
Var ju ett tag sen som sagt...

Nej nu måste jag ta och diska :P

Puss & Kram

// Jenny

Kommentarer
Postat av: walli

SOS familj där henne ville man ju bara strypa långsamt.

2008-10-08 @ 18:06:21
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0