Om min helg..

Nu tänkte jag berätta om den här helgen som har varit :)

I fredags så jobbade jag till 18.00, efter det så gick jag hem och duschade och gjorde ordning mig för sen kom tina och hämtade upp mig. Vi åkte in till kristinehamn och kollade på när Malin spelade innebandy match mot Hagfors. Det slutade med 3-3. En bra och rolig match att kolla på faktiskt :) så det var kul! Sen skjutsade tina hem mig och jag var då hemma vid 23.00 så det var bara att lägga sig för jag skulle upp tidigt dagen efter.


         


Igår (Lördag) gick jag upp 07.20 för mamma och jag skulle åka till mormor som bor i Linköping och hälsa på henne, hon har nämligen nyss fyllt år. Inget som lockade mig precis, eftersom min mormor är väldigt speciell !! Men hade inget val. Och som tur var så kom även min kusin Johanna och min moster Maritha dit med, så det var roligt i alla fall :) Älskar att träffa dom eftersom man inte gör det så ofta, dom bor ju på Öland. Jag tänkte försöka komma ner dit någon helg innan jag blir kattvakt och hundvakt i december. Får hoppas det blir av !! skulle vara skönt och roligt :) Sen vid 15.00 igen så drog vi hemåt, både johanna och dom och vi. Så blev inte en sån jättelång vistelse hos mormor, men det kändes som evigheter kan jag ju säga er ;)
När vi kom hem så gick jag ut med grannens hund Zelda för Irene behövde hjälp. Sen hoppade jag in i duschen och efter det gick Catte och jag till emelie. sminkade mig och sådär där :) sen drog vi igång och drack lite :)
Efter det blev det statt...
jag drog från statt klockan ett typ, tyckte inte det var något vidare roligt faktiskt... =/ och tankar i huvudet och bla bla bla...


Idag har jag bara tagit det lugnt..
Tina och jag drog från mig klockan 10 typ imorse hem till henne :P hennes katt behövde ju komma in eftersom han hade fått varit ute hela natten :P sen somna som en stock :P Tina sa att vi hade legat och pratat lite sen helt plötsligt så sov jag :P vad trevlig jag är liksom ;)
Nu är Tina i Degerfors hos hennes mormor och Morfar, så jag är hemma hos henne och gosar med Belse :)
Har lagt in bilder från igår på bilddagboken med :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Em

låter som du haft en bra helg :)

2008-11-09 @ 20:46:16
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: madde

kolla in min passning till Marie och Tina på min sida, inte så dum kanske.... Ses imorgon! Nattkram till dig.

2008-11-09 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0