Längtar!

haha jaa jag längtar faktiskt till lördag :p
Då blir det ullared med Tina, Murra och Blirren :D
Det kommer bli grymt kul !!! ;D
Men ska gå upp tidigt då, klockan fyra !!
Hur ska JAG orka!!?? :O
haha det märks ;)

Idag började jag jobba 14.
Så innan det lagade jag mat till mig och tina :)
Hon kom hem från skolan halv ett :)
Sen gick vi tillsammans till stan för hon skulle växla in pengar.
Sen kom hon till Oj Oj Oj och där var hon säkert i typ två timmar och pratade, och även handlade ;)
Var lugnt idag på jobbet, men som sagt, det regnade ute och det är måndag! då är det alltid dåligt med folk.




Och imorgon, då har ju Tina träning igen...
Ska jag vara med då eller?? =/
Eller ska jag titta på en träning till ??
Jag ska i alla fall till ceveds under dagen med Tina och titta på lite innebandyklubbor och sånt där :)
Men vettefan om jag vågar följa med till träningen :P
jag vet, jag är feg :P

tjarrååå :P

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Hörru sömnntuta klart du ska träna ikväll, blir säkert toppen! =)

2008-11-11 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0