Här var det segt..

Det var ett tag sen jag skrev här...
men känner att jag har inte alls mycket att skriva..
För det har inte hänt något speciellt...
Har jobbat varenda dag den här veckan.... så har inte hunnit med och gjort något annat.

Har varit och kollat på tinas träning två gånger den här veckan efter jobbet, i tisdags och idag.
Och jag kan ju säga att jag är GRYMT SUGEN PÅ ATT BÖRJA!
Men jag tror jag behöver en liten knuff i baken för att jag ska våga mig ta mig dit.
Men alla är så trevliga och snälla och verkar ställa upp så det är nog lugnt :)
Och det ser sååå roligt ut !! :P
Mitt lilla problem är att jag är lite bollrädd :P vet inte riktigt hur jag ska göra för att få bort den rädslan :S
Får se om jag tar mig till träningen på tisdag, annars kollar jag då med :P

Imorgon ska jag jobba igen, sen är det helg!
 det ska bli skönt faktiskt, behöver det.
Får se om det blir fest när jag kommer hem från mormor (linköping) på lördag.. skulle vara kul :)
Kommer vara jäkligt trött bara ska gå upp 7 eller nåt på lördag morgon :P


Sådär, nu har jag uppdaterat i alla fall ;)

Nu blir det majskolv, sen ska jag sova :P
Är huuuuuuuuur trött som helst !!!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: linnea

hehhe, det kanske jag är också? ;P

2008-11-09 @ 15:49:55
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: ---

Du är en riktig liten fegis som inte vågar!

2008-11-09 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0