Första advent :)



Gud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen..
Men jag hinner aldrig.. jobbar mycket nu och sen på kvällarna så är det massa annat som jag gör.

Idag har det ju varit skyltsöndag och jag har jobbat.
Det har varit himla mycket folk kan jag ju säga!!
folk är ju galna nu när det ´närmar sig jul :P
Men det har varit roligt att jobba idag i alla fall :)
och roliga arbetskamrater har jag ju med ;)
Så jag klagar inte ;)

Efter jobbet så fick jag skjuts hem av min kusin Helen och sen patrik :)
Jag hade nämligen kalas idag för släkten :)
Så vi fikade och sådär :)
Jag fick en locktång :D
Det jag ville ha :P
Så jag är jättenöjd :)
Jag fick även ett halsband av Farmor med :)
Tack alla <3 Ni är bäst!

Så det har varit en bra dag idag :)
Imorgon blire jobb igen :)

Puss hej :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag måste få fira dig snart med, det är bara det att jag har två grejer nu och de hör inte ihop så jag har lite beslutsångest. :S kan ju inte fråga dig direkt heller :P hmm.. <3

2008-12-01 @ 17:59:01
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0