Bara tre dagar kvar! :D

Nu är det inte långt kvar, bara tre dagar kvar tills jag fyller år ;)
GLÖM INTE DET NU ;) haha :P

Min helg bestod med jobb igår, mycket folk var det :)
Sen kom Tina och hennes lillebror Marcus när jag typ slutade, vi gick och handlade lite sen åkte vi hem till mig så jag käkade mat :) Sen drog vi till Mc donalds så Marcus och Tina fick käka :)
Åkte hem i typ en timma till Tina och tog det lugnt sen åkte vi till bion :p vi kollade på Madagaskar 2. Den dög att kolla på men ettan är klart bättre :) Efter bion åkte vi hem till Tina, men jag var så trött så vid 21 cyklade jag hemåt och la mig och kollade på desperate :)

Idag vaknade jag tidigt, i alla fall så är det de för min del. 09.40 vaknade jag ungefär, smsade lite med Tina och vi försökte komma på någonting som vi kunde göra med Marcus idag istället för att bara sitta hemma, så då kom vi på minigolf! så jag hoppade in i duschen och gjorde ordning mig sen drog vi till stråhallen. Tina vann, jag kom tvåa och lilla marcus sist. sen åkte vi till dfs och lämnade marcus, vi käkade även pizza, eller för min del så blev det kebabtallrik :P dyng gött! vid tre igen åkte vi till kga igen.
gick hem till mig och hämtade kläder och sådär, sen drog vi till tina. Och fy fan vad kallt det är ute nu!! fick sätta på mig socker :P haha.


Så nu sitter vi med en varsin kopp te :) hur gott som helst är det när det är så kallt ute och man småfryser lite när man har kommit in från kylan! då finns det inget bättre än te :)

Imorgon blir det jobb, heldag för min del.
vi är två stycken imorgon bara, men sen så har vi ju en praktikant och en som arbetstränar :) så det kommer nog gå bra.

Nej nu ska jag dricka upp mitt te ;)
Vi hörs :)

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0