2 dagar kvar ;)

                                                                                  Bild på Belse :)

Ja nu börjar det allt närma sig ;)
GÖTT DE ;)

Idag har det varit jobb igen, men dagen har gått riktigt fort faktiskt :)
Så det var bra :) och mycket kunder har det varit också för att det måndag, inte fel de ;)
Kanske inte så kul att höra om mitt jobb hela tiden, men det är ju det jag håller på med om dagarna, så därför skriver jag det ;)

Efter jobbet tycker jag allt att jag har hållt igång ordentligt :)
När jag kom hem till Tina så började jag diska det första jag gjorde. Och när jag diskade så lyckades jag skära mig på kniven :( inte bra, så tina fick ta över. men det var inte så mycket kvar då.
Sen kokade jag soppa åt mig, medans jag gjorde det så började jag stryka gardiner åt tina, och satte upp dom :) blev jättebra :) sen kom blirren och Murra hit :) vi har druckit te och ätit kladdkaka med grädde :) mums på det :P
Sen har vi bara snackat :) Så murra gick nyss hem för hon skulle ut med vovven, och blirren sitter här än och kollar på tv :)

Imorgon är jag ledig :)
Men tror ni jag får någon sovmorgon då eller ?? NEJ!!
Självklart så ska jag till tandläkaren då på morgonen, så får inte sova ut.
Men andra sidan, då har jag ju hela dagen på mig att hitta på någonting :)
Vi ska träffas några stycken imorgon och käka lite och umgås :) kommer nog bli mys :)
Jag ska nog kolla på ett par stövlar som jag såg genom skyltfönstret idag när jag gick hem från jobbet på wedins, dom såg jättesnygga ut och det är sånna som jag typ har tänkt mig :) så imorgon hoppas jag dom finns i min storlek så jag kan prova dom !! hoppas hoppas!! brukar aldrig ha tur med storleken, eftersom jag har så små fötter så är det väldigt träligt :(

Och jag hoppas jag inte kommer ha några hål imorgon heller, Men jag brukar väl aldrig ha sån tur ;)

Nej nu ska jag kila :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

Stort GRATTIS på födelsedagen..... jag kom ihåg ;)

Vi ses senare, då blir det Grattiskram!

2008-11-26 @ 08:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0