Skola & Bergvik

Hallå Hallå :)

Började skolan idag 08.00 med massage på Bergsslag.
Fick veta där att läraren skulle på möta 08.30, så vi gick bara igenom några frågor sen fick vi gå, nödvändigt kändes ju det.
Sen hade vi turismprov som sagt, som jag har tjatat om jättemycket i förra inlägget ;)
haha nej men det var faktiskt väldigt lätt, svarade på alla frågor :P sen får vi ju se om alla är rätt ;) vet att 1 fråga är inte rätt som jag svarade på iaf hehe. Men kommer INTE få IG iaf, det är ett som är säkert, så det känns bra :)

Efter provet så hade vi ingen mer lektion, så jag, Sofie och Erika drog hem till Sofie för att hämta Dennis.
Dennis vaknade när vi kom så medans han gjorde iordning sig och packade så hittade Erika och jag en chips skål som var mycket lockande ;P mums :) sen åkte vi iväg.

Väl inne på Bergvik så hämtade vi våra T-shirtar som typ halva klassen ska ha på sig på avslutningsveckan :P haha så snygg ;) rolig grejj ju :) efter det så hittade Erika ett par skor som hon köpte, SKRÄLL!  och sen blev det Meckis :P


Sen var det dags att åka hemåt. Sofie skulle säga hej då till Dennis så dom var vid hans bil och Sofies bil stod lite längre bort så Erika tog Sofies bilnycklar så gick vi dit före. Erika skulle sitta fram och jag där bak i mitten. Erika försökte låsa upp bilen genom passagerardörren men det fungerade inte, så jag tog nyckeln och gick runt till förarsidan för att låsa upp där istället, det gick mycket bättre. Så smart som jag är så går jag runt bilen igen, och går in och sätter mig i mitten där bak !!!! hahahahahah :D så jävla dum i huvudet alltså :P varför gå runt bilen igen när jag kunde ha gått in på den sidan som jag redan var på ? :P hahahahahaha :D uj uj uj.. man kan inte ALLTID vara smart ;) det var lite roligt faktiskt.

Och nu är man hemma.. har inget att göra.
funderar på att lägga mig i soffan och vila en stund :) är dyng trött.
Sen blir det träning !! skojjigt :D
Ikväll är det även desperate!!  I love <3 :)

Ha det så bra allihopa :)
// Jenny


image5

Sofie, jag och Erika

Kommentarer
Postat av: Murra

Haha Jenny :)
Men jag kan trösta dig med att jag också kan göra såna saker, man tänker lixom inte :P
Ser att du också kommit igång med din blogg :) Det är ju skitkul, både att läsa och skriva själv :) Vilken tur att vi är så tidiga med våra bloggar, haha :P

2008-05-20 @ 19:58:13
Postat av: Erika

haha. Du är så smart!

2008-05-23 @ 13:10:36
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0