och så var det måndag igen..

Nu sitter man i skolan igen, så trist! har konferens och reception men gör inte ett skit! orkar verkligen inte!
Har lektionen till 11.30, över 1 timme kvar, jippi! sen blir det mat, sen har vi idrottsdag..blir en promenad.
Har egentligen annat att göra idag än att gå en jäkla promenad i skolan, måste plugga till turismprovet som vi har imorn, har inte ens börjat kolla på det än :S

Igår då.. vad gjorde man då...?
Jo jag låg i sängen till typ 14.00, dyng gött verkligen :)
käkade mat och lite sådär, bara tog det lugnt.
sen frågade min granne om jag kunde gå ut med deras hund och även ge henne mat vid 18.
Visst ställde jag upp på det :)
Tina kom även in vid 17 ungefär, åkte och hyrde film och köpte lite gött ;P
sen drog vi hem till mig på en gång och gick ut med vovven, kul när det regnade men det gick bra ändå :)
sen gick vi in och käkade lite mat som mamma bjöd oss på, riktigt gott var det :)
sen började vi kolla på filmen, vi hade hyrt "Leo", inget som jag rekommenderar iaf.
Handlar bara om hat, sorg och hämnd ungefär.. skit dålig.
sen efter filmen kollade vi på "sanningens ögonblick", det är lite roligt att se faktiskt :)
Det var typ min söndag de :P

Blir kanske en uppdatering senare ikväll ungefär :)

Ha det bra
// Jenny


Kommentarer
Postat av: Wall

Man såg mig i publiken på sanningens ögonblick i går =) när bögen var.

2008-05-19 @ 10:38:57
URL: http://walli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0