Lördag

Jahopp, då sitter man här en lördagkväll, klockan är snart 00.30, är dyng trött så ska lägga mig snart.
Tänkte berätta lite om gårdagen, när vi var hos Paath och firade honom :)
Det var faktiskt hyfsat med folk hos honom, spelade lite öl spel och sådär :) riktigt trevligt faktiskt.
sen drog vi till wickan, var dyng tomt där inne!! två personer som stod och dansade på dansgolvet...
men det blev Kareoke där iaf, det var roligt faktiskt :) kanske var 20 pers där inne allt som allt eller nåt :P dyng dåligt verkligen. Efter wickan drog jag och tina och käkade pizza, riktigt gött faktiskt :P Träffade även brorsan och Fredrik där då.

Idag.. vad har man gjort? bara latat sig typ ;P åkt och handlat chips och dip :) mums.
sen ringde sofie och sa att det skulle bli poker ikväll så jag och Tina hakade på där :)
När vi väl kommer till Sofie så säger hon såhär: "förresten, är det någon som har marker?"
ååhh bra Sofie och säger det precis när man har kommit till henne.
Så vi fick åka in till Degerfors för att hämta det. Åker till Tinas pappa, hon springer in för att hämta markerna men kommer ut igen tomhänt. då har hon markera hos hennes mamma, så det var bara att åka dit :P tur att det inte var långt dit ;) Så vid 22.00 började vi spela. Men vid 22.30 kommer Sofie på att hon vill gå in på statt eftersom det är gratis innan 23.00. Vi andra ville inte så det var bara Dennis och hon som åkte dit.. vi drog till Mc donalds och köpte glass och te istället. när klockan var 23.02 kommer sofie och Dennis till oss... så roligt var det på statt liksom ;)
Jaa... efter det så hände det inte så mycket mer...
Alla drog hem efter Mc donalds.

Kommer bilder från igår hos Patrik, har bara inte orkat lagt in dom på datorn än.
Men det kommer på sj0gren.bilddagboken.se någon dag, säkert imorn skulle jag tro ;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på vänner :) <3

God natt
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti
natti =)

2008-05-18 @ 00:39:09
URL: http://fridoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0